Rechter buitenspiegel (kap) eraf.

Door vandalisme is mijn rechter buitenspiegel eraf. En dan de kap en het glaasje is gebarsten.
Het metalen binnenwerk is nog werkend (verstelbaar).

Wie heeft ervaring met het vervangen van de kap en glaswerk?
En waar kan je zoiets kopen en kan dat ook in kleur?

Indien foto nodig dan maak ik die even.

Dank.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4i 
De kap was er bij mij ook af door een vallende tak. Er zat een heel klein barstje in, maar ik kon hem er wel weer gewoon op vastklikken.
Overigens inmiddels een geheel nieuwe spiegel (plus zijscherm en voorbumper), omdat ik stilstaand werd geramd door en rechts langsrijdende vrachtwagen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
De kap was er bij mij ook af door een vallende tak. Er zat een heel klein barstje in, maar ik kon hem er wel weer gewoon op vastklikken.
Overigens inmiddels een geheel nieuwe spiegel (plus zijscherm en voorbumper), omdat ik stilstaand werd geramd door en rechts langsrijdende vrachtwagen
Bumpertje kwam wel goed uit gelijk je vorige schade gevalletje ook verholpen ;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Bumpertje kwam wel goed uit gelijk je vorige schade gevalletje ook verholpen ;)
ja, goed gezien, echt een geluk bij een ongeluk. Bumper en die spiegel (die niet meer goed kantelde). Auto weer als nieuw, maar ga het uiteraard wel terugzien in de premie.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Als het jou schuld niet is waarom zou je dat dan terug zien in je premie.
Omdat die vrachtwagen gewoon is doorgereden. Heeft mogelijk niet eens iets gemerkt. En ik was zo geschrokken en verstijfd dat ik ook niets heb kunnen noteren. Zoals gezegd, ik stond links stil en rechts reed het door. Dacht aanvankelijk ook dat het alleen de spiegel was. Hou maar op, krijg weer de bibbers als ik er aan terugdenk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!