rechter achtermistlicht polo aw

hallo,

in mijn polo aw 2019 met led achterlichten zie ik op het eerste zicht rechts geen achtermistlicht module zitten.
iemand een idee of deze mogelijks bij te plaatsen is als die al verkrijgbaar ergens?
twee is gewoon mooier, en blijkbaar op sommige modellen wel aanwezig.

groeten, marc
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
beste
Als ik wel één ding wel irritant vind ik wel achter een auto te rijden met 2 achtermistlampen aan
Je wordt er gewoon door verblind
Super vervelend
En volgends mij mag het niet meer van het rdw

Gr Ron :sunglasses:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
twee is gewoon mooier

Je (of eigenlijk de mensen die achter je rijden) ziet het pas als je mistlamp achter aan staat, wat in hele zeldzame gevallen toegestaan is in Nederland.

Beetje zinloos om daar tijd en geld in te stoppen als je het mij vraagt o_O
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
heb je aan beide zijden wel een achteruit licht op de aw?
ja hoor, 2 mooie fel witte ;)
in de rechter blok zie ik namelijk geen 3led's zitten van het achtermistlicht waar er links wel zitten 3led's zitten.
daarmee de vraag of deze ook recht in de monteren zijn.
ik hou wel van symmetrie :cool:Big Grin
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!