RCD330

ik ben op zoek naar een RCD330 met Radiologos zijn er nog meer mensen hier die dat verkopen?
of weten hoe ik een software krijg die dat heeft.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Zover ik weet zijn radio logos in een RCD330 van het noname type bijna niet te doen. Je kunt de standaard achtergronden wel veranderen, maar dat is dan gelijk voor elk plaatje. Een type die op Windows werkt, kan dit wel. Maar dit kun je volgens mij weer geen RCD330 noemen.

Er is ooit iemand geweest die hier mee bezig was, alleen heb ik hier weinig meer van vernomen het afgelopen jaar. De software is prive en is derhalve moeilijk te wijzigen. Tenzij jij veel af weet van reverse engeneering en hier graag uren aan besteed of nog beter ergens de source bestanden vandaan kunt plukken, ben ik bang dat dit er nooit officieel of onofficieel van gaat komen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Ik ben hiermee bezig geweest, maar is mij helaas niet gelukt. Het is mogelijk, maar de logo's zijn dan niet dynamisch. Dwz dat als je de volorde veranderd of andere zender insteld, het logo niet meebeweegt. Het is gewoon op zender 1, verschijnt dit plaatje.
Ben er daarom niet mee verder gegaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik ben hiermee bezig geweest, maar is mij helaas niet gelukt. Het is mogelijk, maar de logo's zijn dan niet dynamisch. Dwz dat als je de volorde veranderd of andere zender insteld, het logo niet meebeweegt. Het is gewoon op zender 1, verschijnt dit plaatje.
Ben er daarom niet mee verder gegaan.
Heb je wel een nederlandse software?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
€ 275,85 31%OFF | Jndsny Android Auto Carplay R340G RCD330 Noname RCD330G Plus Autoradio Voor Vw Golf 5 6 Jetta Cc Tiguan Passat polo 6RD 035 187B

Deze heb ik, zie wel dat hij 30 euro duurder is geworden. De noname 187B versie dus carplay + android auto.

De verkoper was zo eerlijk mij te vertellen dat de 187E en 187F noname versie i.p hetzelfde is en dat het een verkoop stuntje is.

Verder staan er wat firmware updates op Reddit, deze zijn gratis te downloaden.
Maar de 5532 is momenteel de nieuwste firmware.

Tot slot hier nog een screenprotector voor je radio, deze past mooi.

€ 5,48 30%OFF | Gehard Glas Screen Beschermfolie Voor Volkswagen RCD330 RCD330 Plus 187A 187B 187E 187F 280B
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
€ 275,85 31%OFF | Jndsny Android Auto Carplay R340G RCD330 Noname RCD330G Plus Autoradio Voor Vw Golf 5 6 Jetta Cc Tiguan Passat polo 6RD 035 187B

Deze heb ik, zie wel dat hij 30 euro duurder is geworden. De noname 187B versie dus carplay + android auto.

De verkoper was zo eerlijk mij te vertellen dat de 187E en 187F noname versie i.p hetzelfde is en dat het een verkoop stuntje is.

Verder staan er wat firmware updates op Reddit, deze zijn gratis te downloaden.
Maar de 5532 is momenteel de nieuwste firmware.

Tot slot hier nog een screenprotector voor je radio, deze past mooi.

€ 5,48 30%OFF | Gehard Glas Screen Beschermfolie Voor Volkswagen RCD330 RCD330 Plus 187A 187B 187E 187F 280B
top 5532 erop, heb jij het zelf nog daarna geupdate?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!