RCD330

Ik vond persoonlijk het ontvangst iets minder worden. De RCD330 heeft maar antenne 1 aansluiting. Maar de antenne kabel is misschien nu iets te veel gebogen. Kan signaal verlies opleveren las ik. Dus moet hem iets rechten.

Ik woon dan wel weer rond het platteland Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Bij kleine ritjes luister ik nog wel radio. Maar meestal zet ik zelf de Spotify playlist aan. Dat werkt goed. Ik heb een hoge GB abbo, dus stream de highest quality. Dat kan je instellen via Spotify.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Hij is binnen, duurde maar 13 dagen. Het voelt alsof mijn speakers eruit vliegen als ik muziek aanzet. Bass is dan ook op max heeft iemand hetzelfde gevoel?
 

Bijlagen

  • 99AE0943-4ACC-4625-B1AA-F217EA154CB0.jpeg
    99AE0943-4ACC-4625-B1AA-F217EA154CB0.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Met de equalizer in de settings kan je de bass instellen.
ja eerste paneel voor bas max en de 3e ook max de 2de heb ik op mid.
ik heb ook die screenprotector erbij gehaald maar hij is net wat te klein maar hij doet zijn werk, het glas is beschermd
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!