RCD upgrade

Let op, de gewone RCD330 is niet geschikt voor de Polo 6c, dan kun je de "car instellingen" niet bedienen, voor de Polo 6c bestaat er een specifiek carplay toestel, hiermee is het wel mogelijk om de "car instellingen" te bedienen !!! Ik heb onlangs het toestel besteld, later volgt meer info w.b. mijn ervaringen met het carplay toestel in mijn Polo 6c.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
Let op, de gewone RCD330 is niet geschikt voor de Polo 6c, dan kun je de "car instellingen" niet bedienen, voor de Polo 6c bestaat er een specifiek carplay toestel, hiermee is het wel mogelijk om de "car instellingen" te bedienen !!! Ik heb onlangs het toestel besteld, later volgt meer info w.b. mijn ervaringen met het carplay toestel in mijn Polo 6c.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de bevindingen van het toestel. Als je hem geïnstalleerd hebt hoor ik graag hoe ie bevalt. :)
Heb je de unit bij Dov gekocht?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Het nieuwe toestel werkt perfect, Carplay + mirrorlink zonder problemen, daarnaast zijn de car setting volledig toegankelijk.
 

Bijlagen

  • IMG_1864.jpeg
    IMG_1864.jpeg
    61.6 KB · Weergaven: 144
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
Wauw ziet er echt top uit. Stick Out Tongue
Die instellingen tab krijg ik volgens mij niet op mijn 6R. :confused:
Heb je er verder last van dat hij geen zenderlogos laat zien?

Nogmaals ziet er echt goed uit, veel plezier ermee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Wauw ziet er echt top uit. Stick Out Tongue
Die instellingen tab krijg ik volgens mij niet op mijn 6R. :confused:
Heb je er verder last van dat hij geen zenderlogos laat zien?

Inderdaad zie je niet de zenders bij de snelkeuze schermpjes, maar wel wanneer je een zender gekozen hebt, dan zie je de zendernaam (geen logo's) in het hoofdscherm. Ik vind het een reuze mooie upgrade !
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
Het nieuwe toestel werkt perfect, Carplay + mirrorlink zonder problemen, daarnaast zijn de car setting volledig toegankelijk.
@Hansbao Vraagje. Heb jij de onderstaande plug gebruikt voor deze radio of heb jij een canbus plug gebruikt?
ik heb namelijk dezefde radio met een iso naar quadlock plug. Alleen werkt mij bluetooth daar niet door.
 

Bijlagen

  • 3EFF4A0E-D781-4106-BDC5-2583C3769522.jpeg
    3EFF4A0E-D781-4106-BDC5-2583C3769522.jpeg
    12.6 KB · Weergaven: 12
Volkswagen  POLO 6R  1.4 
Ik heb enkel de quadlock plug gebruikt, verder niets ertussen. Ik had in het verleden een RCD 330 Plus, ook hier enkel de quadlock toegepast.
Hi ik had hiervoor een normale 1din radio in zitten vandaar. Dan moet ik de quadlockplug gaan bestellen. Want de quadlock van de kabelboom zelf past niet in de unit. Bij de radio heb ik een iso-quadlock kabel gekregen
 
Volkswagen  POLO 6R  1.4 
Ziet er ook goed uit. Ik heb dan toch meer met de RCD330. Volgensmij is die ook net even goedkoper. Daarentegen heeft die ook geen DAB. Iets wat op de 330 goed zou zijn wegens het gebrek aan RDS.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Erg apart. Ik heb een andere stekker, ik had hem al eens bekeken, dus even een foto.
687A01CB-2C3E-4A99-8B56-757640EAE564.jpeg
zou deze wel zo werken?
@Nick 0106 nee dat is ongeveer dezelfde stekker als die vanuit mijn auto komt . De stekker die in mijn radio pas is iets anders. Zie bijlage. Heb gelijk ook mijn radio erbij gezet
 

Bijlagen

  • 4CBEBC7C-4FFF-4B70-9722-2671198DBE25.jpeg
    4CBEBC7C-4FFF-4B70-9722-2671198DBE25.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 70
  • 3A10A290-D3DB-4D16-AB11-616E8D5B8DC3.jpeg
    3A10A290-D3DB-4D16-AB11-616E8D5B8DC3.jpeg
    65.2 KB · Weergaven: 64
Volkswagen  POLO 6R  1.4 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 FSI 
Zo'n android radio lijkt mij ook wel wat.

Ik kreeg gister foto van me dealer weet nu precies welke ik heb, als je nog maandje geduld heb. Kan ik je daarna uitgebreid vertellen wat ik van Android radio vind.

 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!