RCD 510 versies

Een paar maanden geleden heb ik een RCD 510 gekocht via Marktplaats.
Helaas was dit zonder mijn weten geen Europees model. Namelijk het Delphi model uit China :(;
VW_Skoda_RCD510.jpg
Nu ben ik opzoek naar een Europese RCD510. Ik wil graag RDS erin, en zwarte knoppen met rode belijning op het scherm zelf.
Niet deze:
VW_RCD510.jpg


Maar deze:
vw_rcd510.jpg
Echter is het op Marktplaats ook vaak een raadsel of dit een versie betreft met witgrijze knoppen of zwarte.
Ik wil dus een Europees model en zelf ben ik er nu achter dat ik moet letten op:
- De indeling van de fysieke knoppen links en rechts
- De dubbele knoppen boven naast de CD gleuf
- ???
Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Wanneer ik het etiket kan zien op de foto kijk ik of er geen Delphi op staat, of made in China.
Soms kom ik nog made in Czech Republic tegen en Portugal terwijl de fysieke knoppen hetzelfde zijn. Ik ben dan een beetje aan het twijfelen want ik wil een fatsoenlijke RCD 510 die ik ook op de Nederlandse taal kan instellen.

Sommige versies van de RCD 510 die naar mijn ogen een Europees model betreffen, vragen mensen ongeveer 150 euro voor. Dit had ik ook betaald voor mijn Delphi model en ik vraag me af of dit dan daadwerkelijk zo goed is of dat dit te mooi is om waar te zijn.

Alvast bedankt.:grinning:
 
Laatst bewerkt:
Ik kan nu een RCD 510 Blaupunkt model (origineel Europees model met mijn wensen) overnemen, echter heeft deze man geen code erbij. Hij zegt dat hij uit zijn eigen auto komt en dat hij nooit een code heeft gehad. Het klinkt allemaal best geloofwaardig. Ik kan hem overnemen voor iets minder, €140, omdat hij dus nog een code moet gaan krijgen bij een of ander bedrijf (dit kost nog eens €40,-).

Te mooi om waar te zijn of doen?
 
Hmm heb nu al een bod gedaan enz. dus kan moeilijk aan hem gaan vragen dat hij dan die code regelt.
Kan ik gwn bij een lokale VW dealer binnenlopen met die radio en vragen of ze mij een code kunnen regelen?

Hij woont wel in midden Nederland waar ik al die advertenties zie met code/vrijschakelen enz. Dat is voor mij dan weer wat moeilijk.. Ik woon helemaal in ZuidLimburg Stick Out Tongue

Dat is dus deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
En deze had ik ook nog op het oog, alleen weet ik niet zeker of deze ook een Blaupunkt model betreft. Blaupunkt is de versie met de zwarte touchknoppen volgens mij? Ik heb gevraagd of hij een foto wil sturen van de sticker op de zijkant.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent
 
Laatst bewerkt:
Je kan niet zomaar binnen huppelen met de radio en om de code vragen. Ze zullen altijd vragen of je een aankoopbon hebt of papieren van de auto waarin hij zat. Je hebt zat aanbieders op MP die de code naar boven kunnen toveren.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!