Rammelend dashboard kastje VW Polo 6R (2017)

Deef

Lid
Goedemorgen mede Polo-Rijders,

Ik zit sinds kort met een irritant probleem, een rammelend dashboard kastje.

Wanneer ik op strak asfalt rijd is dit probleem er niet maar zodra er iets van klinkers of hobbeltjes in de weg zitten dan begint het gerammel.
Echter, wanneer ik mijn hand op de klep duw dan is het gerammel weg, wat zou dit kunnen zijn?

Ik zat zelf te denken om er iets van schuim tussen de plakken maar dit lijkt me meer een hobby bob oplossing.
Is er een manier om de klep strakker af te stellen zodat deze weer netjes aansluit bijvoorbeeld?

Ik hoor het graag en bedankt alvast!

Volkswagen  Polo 
ja je kunt een torx in die rubber buffertjes zetten en ze iets uitdraaien zodat je vakje strakker geklemd zit
Dankje voor de tip, dat zijn toch die 2 buffertjes die links en rechts bovenin zitten aan de voorkant waar de klep tegenaan komt?

Volkswagen  Polo 
Heb net even gekeken, ik zie inderdaad 2 kleine gaatjes in die rubber buffertjes zitten. Als ik deze indruk dan veren ze in en uit zeg maar.
Zijn dit de buffertjes die ik moet uitdraaien met een torx?

Volkswagen  Polo 
Hier wat foto’s, dashboard kastje sluit ook niet mooi aan. En op de andere foto lijkt onderin wel een schroef te missen?

Bijlagen

• IMG_9379.webp
    IMG_9379.webp
    1.2 MB · Weergaven: 18
  • IMG_9379.webp
    IMG_9379.webp
    1.2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_9381.webp
    IMG_9381.webp
    721.2 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9380.webp
    IMG_9380.webp
    934.8 KB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!