Ramen tinten blindeer koning

Prima bedrijf(je). Ik ging voor 30% en er zit 20% op o_O uiteraard in overleg. Op zich wel gaaf donkerder dan wat ik voor ogen had. Moet nog even een paar keer goed kijken of het ook de juiste keuze is geweest. Niet dat ik het er nog af ga halen of zo hoor Big Grin.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
gewoon zwarte folie van de action :) zit er nu een jaar op super spul

het is wel ff pielen maar met een beedje geduld komt het wel goed


540.jpg


540.jpg


540.jpg



540.jpg
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en mausie
Ik vind hier tinten/zonweren maar dan met plexiglas: https://www.solarplexius.nl/zonwerend-raamfolie/volkswagen/polo/2019

Iemand hier ervaring mee? Zou wel handig zijn voor mijn leaseauto, makkelijk eruit te halen.
Ik vind hier tinten/zonweren maar dan met plexiglas: https://www.solarplexius.nl/zonwerend-raamfolie/volkswagen/polo/2019

Iemand hier ervaring mee? Zou wel handig zijn voor mijn leaseauto, makkelijk eruit te halen.

Maar dan kunnen de achterruiten niet open.
Mijn voorkeur gaat naar blinderen. Krijg in januari ook mijn leasebak, folie na jaren eraf halen lukt toch neem ik aan?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Maar dan kunnen de achterruiten niet open.
Mijn voorkeur gaat naar blinderen. Krijg in januari ook mijn leasebak, folie na jaren eraf halen lukt toch neem ik aan?
Ze kunnen wel open alleen zie je niet zoveel Big Grin

Nee maar zit te twijfelen tussen plexiglas en sonnyboys, vooral de achteruitdonker is mooi.

Mooi spul! Het logo van je baas kan er zelfs op hoor ik in het filmpje ;)
Ha! Mocht ie willen.
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
Ik heb de zonnenwering der in gehangen. Werkt perfect. Geen gezeur met dienders dat het te donker is.. [emoji14] Enkel zelf geen ervaring in de blendeer koning. Wel goede verhalen gehoord.
8748658bb971fb2fae85f37123a7905b.jpg
Je hebt sowieso geen problemen met de dienders als je je achter ramen blindeert, al kan je er niet eens meer doorheen kijken is het nog goed
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!