Ramen tinten blindeer koning

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Mede polo rijders... Morgen worden de ramen achter voorzien van een tintje. Hoe donker raden jullie aan voor een reflex silver polo'tje. Ik neig naar af fabriek tint. Ik meen dat dit 35% is. 20% lijkt mij iets te donker. Indien aanwezig dan kies ik voor 30%. Iemand toevallig een reflex polo met een tintje die een foto kan posten?

Ow...en iemand ervaring met Blindeer koning?

Thnx gasten...
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Ik heb de zonnenwering der in gehangen. Werkt perfect. Geen gezeur met dienders dat het te donker is.. [emoji14] Enkel zelf geen ervaring in de blendeer koning. Wel goede verhalen gehoord.
8748658bb971fb2fae85f37123a7905b.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
alleen achter zonwering? kan je er ook weer vanaf halen dus....ziet er van achter wel oke uit moet ik zeggen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
ik heb fabrieksaf getinte achterruiten, vind het ook te licht, in de nabije toekomst zeker blinderen (limo stijl) geen ervaring met de blenderkoning overigens
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb ervaring met de blindeer koning, welke niet positief.

Mijn dak is daar gewrapped, maar de wrap is van slechte kwaliteit, lijken nu na 6 maanden allemaal kalkvlekken op te zitten wat eigenlijk gewoon het kaal worden van de kleur is.

Ben terug gegaan en hij zei alleen maar dat hij vaker dit probleem had gehad en er niets aan kon doen behalve andere folie welke moeilijk te plaatsen is en hij daar geen zin in had.

Ik weet niet hoe zijn ramen zijn, maar mocht je twijfelen, ik ga binnenkort naar perfect blindering in Barendrecht, was nog goedkoper ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo
@pigeon dat is balen. Ik ga er vanuit dat tinten van ramen minder lastig is dan het wrappen van een dak. Ga het meemaken morgen. Hoop dat ze 30% suntek hebben. De ramen zijn van zichzelf al licht getint...het moet niet zwart worden. Veel gasten doen 20%...is te donker voor mijn silver reflexje ;)

Keep you guys posted!
Overigens hierna via de dealerT P-sensoren of camera achter.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!