Ralphs volkswagen polo 6R
Ralphs volkswagen polo 6R

Ralphs volkswagen polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.2 TDI BlueMotion
Kleur
Wit
Bouwjaar
2011
Afgelopen weekend mijn nieuwe Polo opgehaald, had hiervoor een Golf 1.4 TSI maar ben overgegaan op Diesel omdat ik toch teveel rij voor een benzine.
Het is een witte 1.2 TDI BlueMotion Comfortline uit 2011 met aardig wat opties, zo heb ik overal elektrische ramen, stoelverwarming, elektrische ramen, trekhaak (niet op de foto) en een mooie RNS 310 met bluetooth streaming.

iemand enig idee wat mij Xenon verlichting gaat kosten om in te laten bouwen? En kan ik op een bluemotion ook automatische verlichting maken (eventueel met coming home en leaving home)?

295b7dv.jpg

xwryd.jpg

29zvc4o.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Hoi, welkom op het forum.
Wat had je in gedachten wat xenon betreft, wil je complete OEM units of een after market xenonsetje?
Het liefst OEM, het ligt een beetje aan het prijsverschil, heb echt geen flauw idee wat dit mij gaat kosten met inbouw.

Automatische verlichting met CH/LH kan wel, als je een regensensor + automatisch dimmende spiegel hebt
Ik heb een Regensensor en dimlicht, is het dan makkelijk aan te sluiten? En is zoon setje uit China voldoende?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
De installatie is redelijk makkelijk als je een beetje overweg kan met terminals etc. Zie bijlage :)
Als je het zelf doet ben je alleen de materiaalkosten kwijt, da's denk ik iets van 60-70 euro incl lichtschakelaar. Dat was ik vaak kwijt als ik zo'n setje maakte.
 

Bijlagen

  • Coding and Installation ALW by ciclo.pdf
    3.9 MB · Weergaven: 32
Inmiddels een setje van AliExpress besteld voor 55 dollar en is vorige week binnengekomen.
Installatie was super simpel, plug and play. Moet alleen nog even de sensor netjes wegwerken, die is nu voor de helft nog zichtbaar.
Elke leek kan dit installeren! (ben er zelf namelijk ook eentjeStick Out Tongue)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!