Radiostation logo's Discover Media

ondertussen al de zender logo's voor Tomorrowland & NRJ toegevoegd aan de radio. een png logo bestandje op een usb of sd zetten, in de radio stand naar setup (instellingen) gaan, op de gewenste zender die int geheugen zit tikken en daar het zenderlogo selecteren dat je er bij wil die verschijnt in een lijst.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik dacht bij DAB pakt die automatisch de zender logo's? Kennelijk niet?
ja normaal wel, Tomorrowland en nrj komen wel gewoon binnen op het MMI (gelijk welke instelling je gebruikt) maar in de opgeslagen zenderlijst zowel op MMI als AID kwamen de logo's er niet op. daarmee manueel toegevoegd, werk goed. ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
ja normaal wel, Tomorrowland en nrj komen wel gewoon binnen op het MMI (gelijk welke instelling je gebruikt) maar in de opgeslagen zenderlijst zowel op MMI als AID kwamen de logo's er niet op. daarmee manueel toegevoegd, werk goed. ;)
In NL hebben wij nu ook sindskort Tomorrowland radio maar bij dia of info zie ik wel een logo maar in de opgeslagen zender lijst zie ik ook geen logo. Dan maar is via sd kaart toevoegen.

Dit is als weergave Diavoorstelling kiest.


IMG-20210717-WA0015.jpeg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Je had ook een link op de vw site waar je radiozender logo's kan d.l. maar deze kan ik niet meer vinden. Iemand wel gelukt?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!