Voorstellen Radiofreak

Dag mensen,

Mijn naam is Gabriel uit omgeving Den Haag en sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een donkergrijze Polo 6R uit 2013, 90pk. Ben er erg blij mee, hij rijdt heerlijk. De vorige eigenaar heeft er zwarte logo's op gezet, en die laat ik lekker zitten! (De 'Polo' letters zijn er wel inmiddels af gevallen, iemand tips om die terug te lijmen?)
Sinds de aanschaf bezoek ik dit forum regelmatig voor inspiratie en research voor mods die ik graag wil uitvoeren.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:
  • RCD310 -> RCD510
  • Installatie 9W7 Bluetooth module
  • Installatie dashcam voor (achter moet ik nog doen)

Wat ik nog zou willen installeren:
  • RCD330 (liefst een MIB2 PQ, maar die zijn wel erg prijzig)
  • Flip camera voor achteruitrijden
  • Auto lichtschakelaar + sensor
  • Multifunctioneel stuurwiel
  • Voetverlichting
Ik zit nog met enkele vragen m.b.t. deze mods die hopelijk op dit forum beantwoord kunnen worden.
En dan nu natuurlijk wat plaatjes.

Auto2.webp
Auto1.webp
Auto3.webp

Volkswagen  Polo 
Welkom Gabriel op dit forum, mooie auto heb je hoor. Die letters zitten volgens mij met heel dun dubbelzijdig tape geplakt.

Volkswagen  Polo 
Welkom en veel leesplezier, mooie Polo hij staat er strak bij.
Zou geen secondenlijm gebruiken maar dubbelzijdige tape 3M, anders een paar nwe letters bestellen.

Volvo  - 
Welkom!
Veel leesplezier en veilige km's gewenst! :cool:
Tip voor de letters: gewoon op Ali bestellen. Op mijn Polo heb ik TSI erbij geplakt, na de wasstraat en hoge druk spuit zitten de letters nog steeds vast.

Volkswagen  Polo 6C 2017 | Golf 3 1994 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!