radio navi gaat niet uit met contactslot

zijn er hier misschien mensen die me kunnen uitleggen hoe ik mijn radio navi
op het contactslot aan kan sluiten?
zet hieronder even wat plaatjes neer van de kabeltjes en de canbus.
ik weet alleen niet welke kabel ik nodig heb voor aansluiting op het contactslot.
ik kom er niet uit:confused:

nxs1sn.jpg

x6n19l.jpg

24ni9h2.jpg
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
probleem zit denk ik in je iso stekker welke ontbreekt op de foto's, waarschijnlijk 2 korte kabeltjes met zwarte connectors welke in elkaar zijn geschoven waarschijnlijk geel of rode draad die moet je los koppelen.

radio hoort gewoon via je canbus te lopen, waarschijnlijk heb je ook onder instellingen extra settings menu of factory settings menu waar je je canbus instellingen kan wijzigen zoals auto timeout enzo of pas na 2 min etc

http://www.team-bhp.com/forum/attac...t-my-vw-polo-gt-tsi-factory-settings-logo.jpg
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!