Race Wars 2014 - BE - 4 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toch 1 iemand van forum tegengekomen Stick Out Tongue was in orde paar x polo zien sprinten en 2wrc polos gezien 1 auto sprong toch uit het oog bij de sprint ne golf r32 wat en beest was da : o
 
.  .  . 
Wij waren te laat om wagens op circuit te zetten :( Helaas niemand van het forum tegengekomen.

Heb wel een zwarte polo (gti) zien sprinten, mss lennard?
Yeee wij moete elkaar just misloopen zijn dan. ik was normaal op tijd voor auto binne te zetten maar met nog 2 autos voor mij boenk het hek toe. Rond welk uur was je daar mss
 
.  .  . 
Planning om 9 uur daar viel in duigen. Was daar iets na 11u geloof ik, juist te laat idd. Waar stond die 2de WRC dan? Die duitse was vlak aan de ingang.
Wij waaren om 10u40 binne vanvoor stond er ene idd. en dan dine van u dat ik gezien em denk ik. stond er daar iets verder ne golf7gti duits nummerplak en daarvoor ne gans roze auto merk chevrolet ?
 
.  .  . 
Wij waaren om 10u40 binne vanvoor stond er ene idd. en dan dine van u dat ik gezien em denk ik. stond er daar iets verder ne golf7gti duits nummerplak en daarvoor ne gans roze auto merk chevrolet ?

De mijne stond in ieder geval daar in zand en onder de bomen weer vuil te worden Stick Out Tongue Ge had ook naar de nr kunnen zien, check mijn garage :)

Ach ja we zien elkaar volgende zondag wel in Eke.
 
heb ook gereden. alleen in de ochtend van 10 uur tot 11:30. toen vond ik het wel weer genoeg. werdt mij wat te druk. reed met nederlandse kentekenplaat 38-NJH. had ook nog een andere polo gezien die ook meereed. precies ook zwart en zelfde buitenkant. alleen die had een highline grill, zelf reed ik met de bm grill.

wel lekker kunnen rijden, 5 runs en 4 gewonnen. gewonnen van brul civic, rare toyota iets, skoda fabia rs en volvo 740 diesel. verloren van evo 6/7.
lekker gereden en goede grip op de 185 straat banden. alles was ook goed geregeld. alleen jammer dat er geen prijzen waren. reed in de klasse tot 1.6L diesel.
 
Ik heb u dan juist gemist. Ik was aan het kijken vanaf 13uur.
Goed he zoveel gewonnen.
Ik heb die andere zwarte Polo telkens ook zien winnen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
haha ok dan weten we dat ook weer, ja ik was fotos maken maar eerst ware de stoelletjes een meet van de wagen en toen kwamen die duitsers met hun shirts - sticker stand veel te laat overigens en die begonnen gewoon de stoellen weg te doen, dus moeten we verder op zitten, maar alle wagens aan de stand van megiuars was van een deel van ons vaste meeting klik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!