Race Wars 2014 - BE - 4 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wel gekende Race wars - op circuit Zolder (BE)
zondag 4 mei
van 8:00 tot 17:00
1960930_615042725217665_531465309_o.jpg





meer info op Racewars.be
Wie Circle of gold wil kans maken mailt naar cult@fandango.be
Race wars 2013 - YouTube
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Wij komen ook als het mooi weer is.
Mochten ook in circle of gold maar zal voor volgende keer zijn. We moeten er anders te vroeg zijn;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
neen race wars word mijn eerste meeting van diit jaar,
het zou me verwonderen dat er een tweede polo rijd zoals mijne :) meestal staat altijd de kofferklep open en ook de motorkap ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
neen race wars word mijn eerste meeting van diit jaar,
het zou me verwonderen dat er een tweede polo rijd zoals mijne :) meestal staat altijd de kofferklep open en ook de motorkap ;)

Die Polo trok wel goed op de joune. De motorkap en koffer stonden ook openStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
kom er ook heen. voor het racen natuurlijk. iemand tips hoe vroeg ik dan aanwezig moet zijn om zoiezo mee te kunnen doen.
Het start om 9u ma als je wilt mee doen denk ik best om daar om 8u al te zijn. Wat je moet dan inschrijven enzo en der ga veel volk zijn want zie er na uit dat goed weer zal zijn greets
 
.  .  . 
Wij waren te laat om wagens op circuit te zetten :( Helaas niemand van het forum tegengekomen.

Heb wel een zwarte polo (gti) zien sprinten, mss lennard?

Ja idd Eddyfr ik heb u gezocht maar enkel Wrc gezien met Duitse nummerplaat.
Ik heb die zwarte Polo ook enkele keren zien sprinten;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!