Lizzydebree
Actief lid
Graag iemand die het raammechanisme kan vervangen van mijn polo 6r??? Gaat om de passagiersdeur 2 deurs. Graag op korte termijn.
uiteraard tegen betaling

Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat niet! Wat heb ik nodig ?Als je naar Hoogeveen kunt komen zaterdagochtend? Heb je zelf de onderdelen al paraat?
Nee dat niet! Wat heb ik nodig ?
Snap ik, maar verder. En welkeraammechanisme zou handig zijn denk ik![]()
Een raammechanisme enkel is voldoende, ook kan je evt kijken naar onderdelenlijn.nl.Oké dankjewel. En nog iets met automatisch? Met 1 druk omhoog heb ik ook nog
Oké! Dacht dat er verschil in zat qua luxe. Echter weet ik ook niet zeker of dat kapot is. Hoor de motor nog we geloof ik.Een raammechanisme enkel is voldoende, ook kan je evt kijken naar onderdelenlijn.nl.
Jep ik heb ze ook allemaal al is moeten vervangen, de staalkabel breekt omdat de smering opdroogt.Raammechanisme is naar eigen ervaring wel een kwaaltje. Heb zowel links als rechts moeten vervangen bij mijn oude 6r
Heb ik met of zonder comfort nodig?? Dat ie in 1 keer omhoog gaat. Of zit dat in de motorEen raammechanisme enkel is voldoende, ook kan je evt kijken naar onderdelenlijn.nl.
Dat zit inderdaad in de motor, het mechaniek is alleen het gedeelte dat de ruit omhoog drukt, en vast houd.Heb ik met of zonder comfort nodig?? Dat ie in 1 keer omhoog gaat. Of zit dat in de motor
Dus niet perse comfort nodig ?Dat zit inderdaad in de motor, het mechaniek is alleen het gedeelte dat de ruit omhoog drukt, en vast houd.
Topran schijnt originele kwaliteit te zijn.
Oké dus voor alle duidelijkheid. Ik heb comfort nodig? Om met 1 klik te sluiten ipv vasthoudenComfort open en sluiten regelt de raam motor.
Die is stuk duurder. VandaarOké dus voor alle duidelijkheid. Ik heb comfort nodig? Om met 1 klik te sluiten ipv vasthouden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.