raambediening schakelaar vervangen LINKS bij een 6 R

Hoi mannen,
wie kan mij uitleggen hoe je de raambedieningunit de -en monteert in de linkervoordeur?

Heb last van een af en toe weigerende unit, tijd voor een nieuwe denk ik zo....

groeten, Laurens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
hoi, de link geeft geen 6R manual aan, heeft iemand uitleg?

grote kans dat het de schakelaar is, tijdens schoonmaak aflevering vocht in gekomen, nagekeken en deed het een tijd, nu weer nu en dan uitval, denk er een nieuwe in te gaan zetten.

kun je dat hele element er uit wippen of moet toch de bekleding van de deur af?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
bedankt maar met de info kan ik niets, heb het als volgt zelf uitgeprobeerd.

Een smal plamuurmes voorzien van dik tape om bekleding niet te beschadigen, aan de voorzijde bij de handgreep onder de rand geschoven.

Voorzichtig een dikke platte schroevendraaier tussen schuiven en iets duwen richting het einde van de deur daarbij tegelijk het gehele component omhoog trekken.

De hele raambedieninghouder komt er netjes uit en is met één stekkertje los te koppelen. Klaar! nu nog een andere unit halen.

Gisteren nog eens met de auto gereden met de oude unit, eerst deed niets het, naarmate de auto binnen warmer werd gingen ze het één voor één weer doen, achterzijde laatst, vanmorgen deed alleen de linker portier het nog. lijkt een vocht/temp probleem? Deur binnenzijde kurkdroog. Morgen de nieuwe ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Nee, zo handig ben ik helaas niet, heb in de namiddag de nieuwe bestelde ori vw unit opgehaald en gemonteerd, alles werkt weer zoals het hoort.

Ik schat in (aanname van mij) dat dit een gemodificeerd product is? de oude was gemaakt in Italië, dit doosje komt uit Tsjechë.

Zal het even in de gaten blijven houden, ik hoop het hiermee te hebben verholpen,

Bedankt voor het meedenken allemaal! Gr Lau
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Er is idd vocht ingekomen voor de afleveringsschoonmaak, is toen verholpen maar dit was latere gevolgschade daarvan, nu met de nieuwe onderdelen is het eindelijk verholpen. Bij mn Bora heeft het bijna identieke onderdeel het bij mij 18 jaar volgehouden, ben benieuwd!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!