Raam bediening bestuurder kant wekt niet

Je wilt niet weten wat sommige modules allemaal doen. Het is geen auto uit vroegere jaren. Het zijn allemaal computers nu en hangt alles aan elkaar en word het op de meest (on) logische manieren aangestuurd. Vragen staat vrij maar wat @Tarabass bedoeld is dat je een vraag stelt daarop een antwoord krijgt en dan vervolgens dat afwijst als zijnde zou niet weten waarom. Ik leg het je daarna uit om je te helpen. Al met al bedoelen we het goed en hopen dat er snel duidelijkheid komt wat de oorzaak is/was.

succes met het open maken van de deur.
 
wat @TCL zegt: een raammotor heeft een controlmodule ingebouwd.
Toen mijn bijrijders raam niet goed functioneerde werd dit ook verteld door de garage, bleek uiteindelijk ook de raammotor te zijn. Deze los gehaald en inderdaad, daar zit behoorlijk wat elektronica in!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dariovolaric
Bij mijn polo 9N3 willen beide ramen niet meer naar beneden...
Met de sleutel trucjes niet en met geen enkele knop (bestuurders en bijrijders)
Dus als ik het allemaal goed heb gelezen en begrepen, kan het probleem aan de raammotor zitten van de bestuurderskant?
Dat is zeg maar de controle unit voor alle ramen in je auto?

Edit: Het draadje gaat wel over de nieuwere polo's, misschien dat die van mij uit 2006 dat nog niet heeft?
 
Bedankt iedereen voor de hulp. Ik heb via onderdelenlijn een raam motor weten te scoren voor een mooie prijs. Vervangen en alles werkt weer! Blijkbaar doet de raam motor aan de bestuurders kant meer dan de aandrijving voor het raam mechanisme. Het zorgt ook voor de communicatie tussen de deur panneel en de rest van de ramen.
 
Volkswagen  Polo MK5  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Oracle en Tarabass
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!