Raad de auto.

Serieuze vraag en tevens het topic weer wat leven in blazen.

Toch jammer dat je met een beveiligingscamera altijd achter de feiten aanloopt en dat ze niet heel nauwkeurig/scherp zijn. Om 19:41 uur is de witte Toyota Auris stw. van een buurvrouw gestolen. Vermoed dat de dief reed in deze VW Tiguan(?) Jullie kunnen vast wel bevestigen of ontkennen dat dit een VW Tiguan is. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Auto autodief.jpgAuto autodief2.jpgAuto autodief3.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Had ergens gelezen dat je de keyless sleutel van een Toyota ook in een aluminium/metalen bakje kan doen, die zou dan de verbinding tussen de auto en de sleutel uitzetten waardoor je dieven het moeilijker maakt om de auto te stelen.
Maar blijkt na testen dat dit ook niet werkt…
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Had ergens gelezen dat je de keyless sleutel van een Toyota ook in een aluminium/metalen bakje kan doen, die zou dan de verbinding tussen de auto en de sleutel uitzetten waardoor je dieven het moeilijker maakt om de auto te stelen.
Maar blijkt na testen dat dit ook niet werkt…
Niet? Heb je hier een video of artikel van?
Wij leggen altijd de keyless entry sleutels in metalen bakjes in de familie, om die reden haha.
 
lijkt inderdaad wel op dit model:
1695378973803.png
Dacht ik al ja. Dank je.
Had ergens gelezen dat je de keyless sleutel van een Toyota ook in een aluminium/metalen bakje kan doen, die zou dan de verbinding tussen de auto en de sleutel uitzetten waardoor je dieven het moeilijker maakt om de auto te stelen.
Maar blijkt na testen dat dit ook niet werkt…
Vergeet ik steeds te vragen of deze wagen (uit 2015) keyless go had. Dacht zelf dat het een loden kistje moest zijn maar ik heb zelf geen keyless go.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!