Raad de auto.

Het doel van dit spel is simpel. Iemand post een klein detail van een willekeurig voertuig, dit kan ieder model van ieder merk zijn (uitgezonderd studiemodellen, concepts en alles wat niet in productie is gegaan). De persoon die het model en merk het eerste raad moet komen met een nieuw detail. ;)

Het

Voor jou misschien wel, voor andere misschien niet. Plus ik heb het antwoord nog niet gezien


Iedereen kan Google gebruiken, .En als je zoekt via de afbeelding kom je gewoon uit bij de auto, dat was en is volgens mij niet de bedoeling van dit spelletje,. En waarom ik het antwoord niet geef heeft 2 redenen.

1 ik heb hier geen vast internet. Moet dus alles via de 4g doen. Inclusief F1 kijken volgende week. Dus ik zit een beetje in bespaar modus

2. Op deze manier trekt het spelletje mij niet. Ik wil er graag over na denken, mijn geheugen aan het werk zetten... Dat wil niet zeggen dat jij het spelletje anders moet spelen dan jij wilt. Het geeft alleen maar aan dat ik er op jou manier niet aan mee speel...


Even goed vrienden, en verder is alles prima okidoki perfect.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N


Correct

Iedereen kan Google gebruiken, .En als je zoekt via de afbeelding kom je gewoon uit bij de auto, dat was en is volgens mij niet de bedoeling van dit spelletje,.

Zal ik jou eens een leuk geheimpje verklappen.... reverse image search werkt ook op delen van foto’s dus het maakt geen hol uit of je een hele foto of een stukje van een foto post: het is te achterhalen. Als mensen vals willen spelen moeten ze dat lekker zelf weten!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
full.jpg



suc6 en ruim voor 00.00 uur.
heb even zitten denken om hem om 00.01 te posten.
Maar was een beetje bang dat @Laszlo mij teveel ging missen :)
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Daar gaan we dan, vandaag kwam deze naam naar voren op mijn werk. Onze Chinese vestiging heeft een spreider verkocht aan het Duits Chinese consortium. Hiermee gaan ze de puntlasverbindingen testen. De auto hieronder werd overigens niet in China geproduceerd.
Succes!
upload_2018-10-16_20-7-45.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!