QVWBM :: 2010 Volkswagen Polo

Ja inderdaad via ebay. Dit is hun site www.garnelo.de moet je even kijken in de chrom shop.
Is wel een plak strip, maar denk ga het gewoon proberen. Het valt me echt 100% mee.
Plakken ging zeer snel, bochten krijg je erin met de fohn. Zou wel eens het verschil willen zien naast een echte highline grill.
Kortom ben der zeer blij mee, en een stukje goedkoper dan € 90,00 voor een komplete grill.
 
ik neem aan alleen de chrome strip.....via ebay.de? Past het goed, net als OEM? Overweeg het ook te bestellen.

Is idd de chrome strip, past precies je krijgt precies afgemeten voor de grill. Goed op de foto kijken waar de strip begint, en de bochten er voorzichtig in
fohnen. Wel eerst goed Schoonmaken met remmenreiniger of iets dergelijks. Had het er met 10 minuten op zitten.
 
Vandaag de Eibach pro set gemonteerd, achterkant was een eitje, voorkant iets lastiger maar zeker te doen ( mits juiste gereedschap ).

Resultaat : Achterkant is 30mm gezakt gemeten bovenkant band / onderkant wielkast. ( van 75mm naar 45mm )
Voorkant is 17mm gezakt idem gemeten. ( van 45mm naar 28mm ).

Hij staat dus nog steeds iets voorover maar dat valt nu veel minder op, vind het echt heel mooi staan.

Rijeigenschap is iets stugger maar dat vind ik totaal niet storend, en er zijn bij ons in de wijk veel drempels, en daar gaat hij nog steeds keurig overheen.

Ben er zeeeer blij mee en heb er ook totaal geen spijt van.

Me auto zit voor de zoveelste keer weer onder de vogelsch..... dus foto's volgen als ie gewassen is.
 
Ik zeg doen ! Hier twee plaatjes van het geheel, hoop dat het duidelijk overkomt.

IMAG0229.jpg


IMAG0228.jpg
 
ziet er erg goed uit zo met de velgen ( ik vind persoonlijk reflex zilver de mooiste kleur) ,maar na 2x reflex zilver nu een zwarte

maar ik vind hem GAAF zo

zal opletten of ik je spot hihihi
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!