QVWBM :: 2010 Volkswagen Polo

Na een tijdje me hebben geirriteerd aan mijn H4 kaarsen, daarvoor GP thunders 5700k gekocht, maar dat gaf niet het gewenste resultaat.
Vorig weekend Xenon gemonteerd met dank aan Gewoonjan. Ziet er op de foto blauwer uit als het in werkelijkheid is.

HidXenon.jpg
 
Zoooo dat is wel heeeel blauw!
Zo zagen ze er zeker niet uit in mijn auto :lol:
Zal wel flinke vertekening zijn van de foto, maar veel plezier ermee!
Bevalt het nog een beetje? :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Xenon

Ja inderdaad, zal wel door de foto van mijn telefoon komen, ziet er live veel minder blauw uit.

Het is vele malen beter dan de action / gp thunder lampen die er eerst in zaten. Dus voorlopig rij ik er mee rond
Maar ga nog wel naar iets beters zoeken, ben nog niet 100% tevreden.

Wel leuk, zoveel lichtbeeld opstraat zie nou niet eens als ik mijn mistlampen aanzet.
 
Misschien moet je eens kijken naar 4300K dat is tenminste wit licht in een Polo (reflectoren hebben invloed op kleur).
Ik heb hiervoor 6000K gehad maar dat was gewoon niet mooi, en dat vindt ik van dit ook.. ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Misschien moet je eens kijken naar 4300K dat is tenminste wit licht in een Polo (reflectoren hebben invloed op kleur).
Ik heb hiervoor 6000K gehad maar dat was gewoon niet mooi, en dat vindt ik van dit ook.. ;)

Je kan geen eerlijke mening geven op deze lichten als je de werkelijke kleur niet kan zien op foto vind ik :/
Ik had net hetzelfde met mijn Xenon, kleurde veeeel blauwer dan het was.
 
smaak is inderdaad persoonlijk ;)
en wat dat betreft is het licht echt fijn en lekker veel Big Grin
ben straks wel benieuwd hoe 't er bij mij uit komt te zien met m'n 5000k d2s projector set :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik zeg niet dat het niet gaat lukken Stick Out Tongue Ik geef alleen aan dat we niet op de feiten vooruit moeten lopenBig Grin

En over de stroopwafels, ik heb liever verse limburgse vlaai. Regel jij de koffie?
 
Haha, als jij wint, krijg je van mij een dikke limburgse vlaai naar keuze hoor. En koffie staat hier sowiezo altijd klaar. Als IT-er kan ik echt niet zonder goede koffie. Ooit.

Damn.. die stroopwafels waren dichtbij. Kon ze al bijna ruiken. Spelbreker!
 
Ben benieuwd Jan........

Misschien moet je eens kijken naar 4300K dat is tenminste wit licht in een Polo (reflectoren hebben invloed op kleur).
Ik heb hiervoor 6000K gehad maar dat was gewoon niet mooi, en dat vindt ik van dit ook.. ;)

Zoals ik al zij ben ik er ook niet echt tevreden over, inderdaad eens naar 4300K gaan kijken bedankt voor de tip, en een mening geven mag altijd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!