Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien moet je eens kijken naar 4300K dat is tenminste wit licht in een Polo (reflectoren hebben invloed op kleur).
Ik heb hiervoor 6000K gehad maar dat was gewoon niet mooi, en dat vindt ik van dit ook..![]()
Moet je eerst je projectors zien te monteren![]()
Moet je eerst je projectors zien te monteren![]()
Ik zeg niet dat het niet gaat lukkenIk geef alleen aan dat we niet op de feiten vooruit moeten lopen
En over de stroopwafels, ik heb liever verse limburgse vlaai. Regel jij de koffie?
Misschien moet je eens kijken naar 4300K dat is tenminste wit licht in een Polo (reflectoren hebben invloed op kleur).
Ik heb hiervoor 6000K gehad maar dat was gewoon niet mooi, en dat vindt ik van dit ook..![]()
Ook erg mooi, die ondergrille. Breekt die grijze plastieken massa daaronder een beetje. Best cool zo!
Even een ordinaire vraag, maar euh.. wa kost da?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.