PureWhite kdPolo R Line

Zal me nog is ff snel voorstellen , Ben Carlo kom uit Rijnsburg (ZH) en ben 21 jaar .

Jaaaaaaaa Mensen , Lang wachten word beloond!
We maken maar een nieuw Topic aan voor me nieuwe auto wel 12 weken op moeten wachten maar wat je er voor terug krijgt Big Grin
Ben Happy iedergeval . Heb hem de 17e op mogen halen en uiteraard gaan rijden een stukkie . Moet zeggen dat had ik niet verwacht dat hij zo soepel en goed stuurt en schakelt ik kreeg nattte poes . Hij is lekker fel , en de dealer zij dat als die goed warm is hem lekker op ze donder mag geven ! tot 1500km erop staat dan is die goed ingereden .

Zal met mijn Polotje hier en daar ook wat meetings gaan bezoeken helaas geen tijd gehad voor afgelopen meet & greet in Rdam .
Veranderingen zal ik hier aan geven net zoals de rest dat doet in zijn topic.

Hier wat Specs van mijn auto .

Heb wel mooit kenteken moet ik zeggen Stick Out Tongue
Polo Highline 1.2 TSI 90 Pk.
R Line intreur.
R Line extreur.
Licht & Zicht pakket.
Compostion Media.
Climatronic.
17'' Mallory Velgen met 215/40/R17 Bridgestone Potenza RE050A Zomerbanden .
Geen type aanduiding . ( erg strak geworden )

Plannen , Die zijn er ook nog .

17'' Cádiz Velgen 5x100 (57,1) ----> Done !
GTI 6R Carbon Kapspiegels ----> Not Done !
Nexen Winter banden ----> Not Done

Nu maar tijd voor Foto's? Maak echter volgende x wat betere foto's dit was ff gauw .



[URL=http://s608.photobucket.com/user/Carlokade/media/IMG_3116.jpg.html]

1f24cc73-e5c5-4497-a7b3-9418e1f48af7.jpg
[/URL]
Zo dat was het wel!
Gr Carlo
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Heel erg dik!! Leuke kenteken nummer;) Ga je nog een luxe kentekenplaatje halen?
Geniet ervan en veel rijplezier!

Ps1. Hoe ziet die dakspoiler van boven eruit? Is ie anders dan de GTI spoiler?
Ps2. even je kenteken wegshoppen. Helaas zijn er mensen die er misbruik van gaan maken :(

Wat bedoel je met luxe kenteken plaatje?

1. durft het niet te zeggen volgens mij is t een andere spoiler.
2. Heb dat gedaan!
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Hier trouwens nog een foto met de andere velgen :mrgreen:
Vergeten te melden en te posten . Zitten er inmiddels al ff op heb besloten om dit jaar nog niet naar winterbanden te gaan aangezien ik toch maar op wintersport ga met mijn vader's auto.

de velgen staan hem goed , vind ik hoor banden vallen er lekker omheen heb nog zo bescherm velg randje op me band zitten!

Bande: 215/40/R17 Bridgestone Potenza RE050A
Et 35
5x100 .

Soon : OEM Carbon spiegelkappen (Polo6R)

Nu maar een foto

 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Gaaf ding, R-Line maakt het plaatje echt af.

PS: je moet wel op alle afbeeldingen je kenteken weghalen want deze is nu zo te achterhalen kijkende naar de foto's Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!