Voorstellen Pure White 6c

Zoals beloofd zou ik de auto nog een keer voorstellen. Mijn polotje 6c uit 2016, ex lease gekocht op 80.000 en nu inmiddels alweer 110000 op de teller.

Ik vermoed dat de auto door het leasebedrijf opgekocht is uit VW spanje's fabrieks voorraad want er zitten ongebruikelijke opties op zoals een Beats audiosysteem en android auto/carplay bij wat de gemiddelde kentekencheck omschrijft als een comfortline.

Zelf heb ik de auto inmiddels voorzien van oem 17" Mirabeau velgen op premium contacts 6, een oem chrome uitlaat sierstuk, phillips ultra white koplampen, sport padalen en een chiptune.

In de toekomst wordt de drv ook nog led kleurig, deze zijn besteld bij ledperf.

Ik hoop de bolide voorlopig op te gaan rijden en hopelijk laat mijn vriendin als cadeau de velgen voorlopig ook nog eens heel .
20230907_152057.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: PoloCrazy
Mooi ding! Merk je veel verschil met de andere lampjes?
Qua kleur vanuit de bestuurder valt het wel mee, redelijk geel nog. Als je het als buitenstaander ziet zijn ze wel zeer helder en mooi qua kleur.

Ze verlichten niet ver tenzij je groot licht gebruikt. Wel een mooi breed veld.
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDJ
en hopelijk laat mijn vriendin als cadeau de velgen voorlopig ook nog eens heel .
Erg herkenbaar, ik heb haar recent geleerd dat de spiegels ook naar beneden kantelen, zodat ze de stoeprand kan zien. :rolleyes:

Mooi ding! Merk je veel verschil met de andere lampjes?
RacingVision GT200 zijn wellicht beter, een 'koude' tint en beter lichtbeeld op de weg. (merkbaar veller)
 
  • Leuk
Waarderingen: R.M
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!