problemen met polo BM,van begin tot eind

ik ben benieuwd wat hier uit komt....3 maanden auto en dan 14.000 euro krijgen zou ik echt niet mee akkoord gaan man!!!

en je bent 6000 euro kwijt en je kan dan een wat minder luxe auto terug voor kopen...probeer idd eerst dat wat graafie en PatrickGTI zeggen
je geeft ze een kans om het te laten onderzoeken maar ze stellen het elke keer uit!! volgens mij moet dat zeker wel binnen paar weken gebeuren...hier kun je ze dus ook op hun vingers tikken.

maar goed ik heb wel begrip voor je problemen...ik zou liever van de Polo af willen als die zoveel problemen hebben EN ZEKER NIET MEER VIA die avenu almere doen...geen zaken meer doen met ze...Kansloos zaak.
 
vandaag gebeld,dat er donderdag een nieuwe afspraak staat,dus ben benieuwd

heb ondertussen ,een waarde bepaling v/d polo laten maken,dus ben benieuwd of ze in de buurt komen ,van de waarde bepaling.
 
Hoi Marco,

Kut om dit allemaal te horen. Ik heb mijn auto daar ook vandaan. Die van mij was ook niet gepoetst maar verder op de koplampen na geen problemen. Hebben ze het nu wel allemaal goed opgelost? Ik hoor het graag.

Ciao, Guido.
 
vandaag de polo opgehaald voor reparatie

nieuwe massa kabel en regel unit en probleem met licht flikkeren is weg

nieuwe koplampen

nieuw raamrubber

verder ga ik er vanuit op div punten nagelopen

auto rijd weer na behoren ,
maar rijd me buurman een dikke deuk in de leen auto die ik mee kreeg ( foto plaats ik later ff )
 
marco38 zei:
vandaag de polo opgehaald voor reparatie



auto rijd weer na behoren ,
maar rijd me buurman een dikke deuk :shock: in de leen auto die ik mee kreeg ( foto plaats ik later ff )
Je hebt ook echt geen geluk hè, de pech blijft je achtervolgen. Lekkere buurman, wees blij dat het de leenauto is die beschadigd is.
Het belangrijkste is dat je eigen Polo weer rijdt zoals hij hoort te rijden. ;) ;) ;)
 
FotoOMO6PCDQD-1.jpg


FotoTRLTWW7TD-1.jpg



hier de schade foto op de leen auto ( met dank aan mijn buurman )
 
@ barry - ja was er echt zuur van hem zo weer terug te moeten brengen
schade formulier ingevuld,dus zal wel goedkomen



@bpbm - buurman was aan het verhuizen,en grote bus gehuurd,met uitrijden nam de bumperbalk de zijkant mee
 
Guido6r zei:
Zo! Gaat lekker Marco. Ik hoop dat je nu wel zelf een probleemloze auto hebt. Heb je trouwens nieuwe H4 of H7 koplampen gekregen?

Groeten, Guido.

hey guido

ik vroeg om h7 en wou wel bij betalen,maar dat kon niet

koplampen moet ik ook mee terug,zitten er scheef in,maar de polo gaat nu in harderwijk in onderhoud,AVENU ziet mij nooit meer.
kreeg 13500 terug voor de polo,kraak zit nog in dashboard,nu knippert mijn binnen verlichting ineens ( lijkt wel stroboscoop)

guido heb jij ook 200 euro moeten betalen voor poetsen waxoil behandeling
ik kreeg 60 euro terug van avenu.

ik draag de zaak nu over aan mijn rechtsbijstand.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!