Problemen met led verlichting

Gisteren een nieuw setje LED-aangeschaft van xenonlamp.nl, maar ik krijg het niet goed afgesteld. Iemand die mij hiermee kan helpen?


Dit is het lichtbeeld wat ik nu heb, dat is zeker niet APK proof..

Heb al geprobeerd het licht af te stellen met afstellers in de units, maar dit is het beste wat ik eruit heb gekregen.
 

Bijlagen

  • 20160806_162713.jpg
    20160806_162713.jpg
    510.9 KB · Weergaven: 125
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Gisteren een nieuw setje LED-aangeschaft van xenonlamp.nl, maar ik krijg het niet goed afgesteld. Iemand die mij hiermee kan helpen?


Dit is het lichtbeeld wat ik nu heb, dat is zeker niet APK proof..

Heb al geprobeerd het licht af te stellen met afstellers in de units, maar dit is het beste wat ik eruit heb gekregen.
als ik jou was zou ik maandag ff iemand laten stellen met een afstelkast. is ook fijner voor je tegenliggers [emoji12] . zo in een muur kun je je lichtbeeld nooit krijgen als op een kast. ( is gewoon een tip)
succes [emoji106] [emoji106] [emoji106]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Officieel zal het niet kunnen passen maar even controleren kan nooit kwaat
zeg niet dat het niet gaat, als ik zie wat wij tegen komen mt de apk aan mensen die het voor elkaar krijgen om een lamp er verkeerd erin krijgen. geen kritiek hoor ikke, kan altijd gebeuren.


Waar kan ik zoiets dan doen en wat gaat dat kosten?
dat kun je laten doen bij een bedrijf dat apk keurt en ja ik denk dat ze daar geen kosten voor zullen rekenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Op alle mogelijke manier geprobeerd om de lamp erin te draaien, maar tot op heden geen succes. Linker koplamp werkt het afstel mechanisme niet, de lamp beweegt niet meer bij het draaien van de afstelschroeven.. mogelijk dat dit 1 van de oorzaken is.

Rechts draait wel alles, alleen ook daar krijg ik er geen goede lijn uit.



Ik ga morgen even naar een bedrijf dat LED inbouwt, hopen dat zij mij kunnen helpen met dit probleen.


Zie foto voor rechterkoplamp. Links staat uit, dit blijft een wazige vlek ipv een lijn.
 

Bijlagen

  • IMG-20160806-WA0017.jpeg
    IMG-20160806-WA0017.jpeg
    266.4 KB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik heb geen vergelijk kunnen maken Johan..

Wel heb ik een nieuwe led lamp gekregen en heb de boel opnieuw geïnstalleerd..


Ter informatie; Rechts is APK proof en gekeurd door een APK keurmeester. ( deze hebben we goed afgesteld zodat ik vergelijkings materiaal had.) Links is nog niet gekeurd, maar zit volgens mij aardig in de goede richting.
 

Bijlagen

  • 20160810_171728.jpg
    20160810_171728.jpg
    431.1 KB · Weergaven: 79
  • 20160810_172717.jpg
    20160810_172717.jpg
    568.6 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik heb geen vergelijk kunnen maken Johan..

Wel heb ik een nieuwe led lamp gekregen en heb de boel opnieuw geïnstalleerd..


Ter informatie; Rechts is APK proof en gekeurd door een APK keurmeester. ( deze hebben we goed afgesteld zodat ik vergelijkings materiaal had.) Links is nog niet gekeurd, maar zit volgens mij aardig in de goede richting.
ok dat is goed dat het beeld rechts nu goed staat, als ik eerlijk mag zijn vind ik er niet zon mooie lichtbeeld lijn inzitten.
maar al om al smaken verschil [emoji106] [emoji106]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Ben er zelf ook niet heel tevreden over om heel eerlijk te zijn.. Maar dit is het beste wat ik eruit kan krijgen en voor nu laat ik het maar even zo.
zo is het, zolang er geen tegenliggers knipperen met hun lichten zal het wel goed zijn, maar schijnt die rechts wel richting de berm?? of is het echt die bol met licht.... anders zou ik ze retour sturen en voor wat anders gaan
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!