Problemen en Kosten

Na vele maanden ben ik eindelijk naar de garage gegaan voor een diagnose voor mn polo 1.2 tdi BM uit 2010.
Polo heeft: 210xxxKM gelopen.

Daar kwam uit:
- Turbo spuugt/lekt olie (turbo moet vervangen worden)
- Waterpomp lekt koelvloeistof (waterpomp + hele distributie moet vervangen worden)
- Schokdempers voor en achter aan vervanging toe
- Uitlaatgas temp. sensor stuk

Garage kwam uit op een prijs van: 1650 euro (dit is inclusief onderdelen en montage)

Ik had 2 vraagjes, ten eerste is dit een goeie prijs?
En ten tweede als meneer toch al zo diep in de motor zit zijn er dan nog andere dingen die ik kan vervangen zodat ik later niet meer montage kosten ga betalen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
ik moet mijn koppeling veranderen en ik heb meerdere bedrijven gebeld die het goedkoper doen. kortom, ik bespaar 200 euro. Dus andere bedrijven zal ik jou adviseren om ook een offerte op te vragen, is het beste.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!