Probleem verlichting 9n3 gti

Hallo

ik heb een probleem met mijn verlichting.
Als ik mijn verlichting aan heb staan en geef richting aan of ik stuur of bedien me ramen dan dimt me verlichting.
Gaat wel gelijk weer gelijk goed branden dus heeft even een dipje.

Iemand een idee? Of al eens last van gehad

hoor het graag
mvg,
 
Heeft niet elke wagen daar last van?
Mijn Polo doet hetzelfde als ik de ramen bedien. (zeker als ze b.v. al gesloten zijn)
Bij richting aangeven is het mij nog nooit opgevallen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mijne heeft 100k gelopen. Ik heb de laadstroom gemeten met verbruikers aan. Stond die op 12.5 volt hij en kwam niet boven de 12,9 volt aan. Zonder gebruikers meer maar net boven de 13v 13.2 dacht ik.

Dus hij kan niet genoeg bij laden met een gebruiker aan?

Vervangen dus??
 
telkens wanneer de airco inschakelt kakte alles in later met meten kon je het ook zien aan de laadspanning zat tussen de 12,6 en 13,9 Volt te schommelen , een goed werkend systeem heeft een spanning van ongeveer 14 tot 14,6 Volt , wanneer je een lagere spanning meet zoals bij jou kan het zijn dat de spanningsregelaar defect is of je hebt een slechte accu die geen stroom wil aanpakken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!