Privacy Shades zonne-/horgordijnen

heb wel een foto van de zijramen,
achterraam is erg moeilijk op de foto te krijgen door de weerspiegeling.

zo kan je in ieder geval zien hoeveel donkerder het word achter.
IMG_0705xxxx-1.jpg

Ik heb dus een 2 delig achterraam.
IMG_0565-1.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb nog even wat foto's gemaakt.
Heb geprobeert een duidelijk beelt te maken met en auto achter mij op een van de foto's.
Auto rijd wat ver, maar met groot licht aan.
privacyshades3-1.jpg


privacyshades2-1.jpg


privacyshades1-1.jpg


Hoop dat je nu een beetje een beeld hebt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dank je wel!! Nu heb ik inderdaad een betere kijk op de 2delige schermpjes!!

Ga toch nog eventjes proberen of ik ergens met geluk een 1delig scherm kan vinden!!

Zo niet dan toch maar een 2 delig scherm....

In ieder geval hartelijk bedankt voor de moeite!!
 
Goede middag,

Zit net eventjes op de site van sonniboy nederland!!
Kom ik erachter dat ze samen werken met de vw dealer in mijn woonplaats.
Dus ga ik morgen maar eventjes langs bij de dealer om wat meer info te gaan krijgen over dit onderwerp.

Hopelijk kunnen zij mij goed en duidelijk advies geven, want heb al meerdere mailtjes gestuurd naar meerdere bedrijven die de schermpjes verkopen maar heb nog geen 1 keer duidelijke informatie terug gekregen.

Wordt vervolgd............
 
Goede middag allemaal!!

Vandaag na me werk rechtstreeks naar de plaatselijke vw-dealer geweest om eens na te gaan of de informatie klopt!!
Op de site van Sonniboy.nl staat namelijk dat mijn dealer een dealer is van sonniboy.
Hier blijkt bij navraag bij de garage dus helemaal niets van te kloppen.
De medewerker achter de balie van de onderdelen gaat morgen proberen contact op te nemen voor mij.
En dan hoor ik in de loop van de week waarschijnlijk meer.

Pfffff wat een ellende allemaal voor een paar schermpjes in je auto!!
 
Vandaag terug gebelt door de vw dealer.

Ze hebben contact gehad met Sonniboy!!

Sonniboy geeft aan dat ze me al meerdere mailtjes terug hebben gestuurd en me dus niet kunnen helpen met dit onderwerp.

Nou heb ik zelf niet echt het idee dat ze klanten willen krijgen, aangezien ze me mailtjes terug sturen met daarin antwoorden op vragen die ik niet heb gesteld.

Maargoed.... hopenlijk krijg ik nog een mailtje terug van dit bedrijf met daarin de antwoorden waar ik na heb gevraagd.
 
Toen ik ze bestelde had Sonniboy ze zelf niet, nu wel zie ik, en dan bestaat de achterruit idd uit 1 geheel (volgens hun site dan) Ik heb destijds de Privacy Shades gekocht hiervan bestaat de achterruit idd uit 2 delen, wilde het eerst ook niet maar er was niks anders, uiteindelijk valt die splitsing nu niet meer op ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!