Privacy Shades zonne-/horgordijnen

Goede avond allemaal,

Ik heb zelf een polo 9n uit 2003, nu zit ik al een paar avonden te zoeken op internet maar kom er niet helemaal uit!!

Ben van plan om Privacy Shades zonne-/horgordijnen aan te gaan schaffen voor mijn polo.

Maar ben benieuwd of iemand mij kan vertellen of er meerdere mogelijkheden zijn.

Zelf kom ik alleen maar 1 versie tegen waarbij het kofferbak gedeelte uit 2 delen bestaat.

Maar kan nergens foto's of dergelijke reacties vinden van hoe het eruit ziet!!

Heeft iemand misschien foto's hiervan en zou deze die willen plaatsen zodat ik een indruk krijg van hoe het eruit ziet!!

Vraag me namelijk af of het niet hinderlijk of lelijk is om te zien!!

Met vriendelijke groet,

Ronnie Hendriks
 
Ik heb dit op google gevonden,
audia6heckck21424JPG-1.jpg

Maar dit is van een Audi A6. Ik denk dat er ook wel zoiets is voor de polo.
 
Ik zou zeggen: leg de vraag eens voor bij Sonniboy. Maar ik zou ook zeggen dat de achterschermen voor de 3-drs-set en de 5-drs-set hetzelfde zouden zijn.

Als de schermen hetzelfde zijn, en Sonniboy wil verder niet mee werken dan zou je altijd nog een 3-drs-set en een 5-drs-set kunnen kopen, de zijschermen van de 3-drs en het achterscherm van de 5-drs monteren en het achterscherm van de 3-drs-set en de zijschermen van de 5-drs-set verkopen als 5-drs-set met gedeeld achterscherm.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
als een nieuw setje 200e kost, waarom vraag je dan niet een paar offertes aan voor het professioneel laten beplakken van je achterruiten met folie? ;)
lijkt me namelijk dat het niet veel meer kost dan 200 euro ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
nee 1 setje kost tussen de 100 en 140 euro!

Maar het probleem is namelijk als volgt!!

ik heb een 3deurs polo 9n

Daarvoor is alleen een setje met rechterscherm bstyle / linkerscherm bstyle en 2 schermen voor de achterklep!!

Voor de 5 deurs heb je hetzelfde voor alles achter de bstyle maar het scherm van de achterklep is 1 scherm!!

Ik wil het liefst 1 scherm op me achterklep en geen 2 !!
 
Ja ik ga morgen even contact opnemen met sonniboy en kijken of er wat te regelen valt!!

Zo niet dan moet ik even verder kijken, want het lijkt me toch wel het mooiste als de achterklep uit 1 scherm bestaat!!

En voor zover ik weet is de klep van de 3deurs gelijk aan de klep van de 5deurs polo
 
Heb vandaag meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de firma sonniboy helaas krijg ik iedere keer de voicemail:(

Dus moet het morgen nog maar eens proberen, had gisteravond ook al een mailtje gestuurd maar daar heb ik ook nog geen reactie op terug!!

Hopenlijk lukt het me morgen toch nog!!

Zo niet dan moet ik verder opzoek na een andere oplossing!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!