prijs servicebeurt(in goud)

@starsky
Ik heb ze gezegd dat als ik een auto van 22000 euro bij ze koop, dat ik dan verwacht dat ze als service zoiets voor me doen jah.. Tjah zo zijn de regels meneer, je moet gewoon betalen zeggen ze dan.. Maar idd het is een echte VW Stealer Big Grin Big Grin haha
 
Ik denk dat ze mij als 'klant' wel kwijt zijn.. Ik heb nu zoiets breng mn auto liever een stad verderop naar een vw dealer dan deze.. Vind het een trieste zaak, als zoiets simpels niet kostenloos gedaan word!
 
Bij mij was er een redelijk verschil in de kosten van de eerste 30.000 beurt incl interieur filter.
Bij de ene dealer 335 euro en bij de ander 285 euro... Bij beide word gratis einde garantie check uitgevoerd.
Definitieve prijs moet ik nog krijgen, beurt word volgende week vrijdag uitgevoerd.

EDIT: Misschien is dit ex btw...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enig idee hoeveel werk het is voor een de dealer?
Jij komt binnen voor wat software aanpassingen,

Receptionist maakt werkorder (Eerste persoon die betaald moet worden)
Chefwerkplaats stuur de werkorder door naar een monteur (2de persoon die betaald moet worden)
Monteur (persoon nummer 3 die betaald moet worden) gaat de eventuele mogelijke opties programeren, de dealer gebruikt geen VCDS, maar VAS( diagnose kast, moet ook betaald worden net als de licentie a somma 5000 euro jaar, een netwerk verbinding met VAG duitsland a 10K jaar, en werkplaats informatie a 3K per jaar). Is een redelijk complex systeem, en online. Je bent als gauw een half uur bezig.
En het pand, kachel, gas, water en stroom moet betaald worden.

Is €35 dan heel erg veel om voor dit te vragen?

Mijn mening is nee, het is zelfs een keurig bedrag. Maar wie ben ik
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Ach beter dan Renault... kennis van me haalt zn nieuwe lease clio estate op eind december en van welk jaar is de navigatiesoftware denk je? Juist, van 2009 Stick Out Tongue echt behoorlijk kansloos dus. Nu kun je dat zelf gelukkig updaten, maar dat is een heel gedoe en heeft hem al een aantal uurtjes gekost...
 
Bij mij was er een redelijk verschil in de kosten van de eerste 30.000 beurt incl interieur filter.
Bij de ene dealer 335 euro en bij de ander 285 euro... Bij beide word gratis einde garantie check uitgevoerd.
Definitieve prijs moet ik nog krijgen, beurt word volgende week vrijdag uitgevoerd.

EDIT: Misschien is dit ex btw....

Toch niet... Was 295 euro kwijt incl nieuwe filter.
 
Gister heeft de bluemotion een 60.000 beurt gehad!

Gelijk remvloeistof laten verversen, dit zou over 3 maanden moeten gebeuren maar dit gelijk met de beurt laten oppakken en scheelde weer €40 dan wanneer dit apart werd opgepakt.
De ruitenwissers laten vervangen.
En een up voor €4,95

Totaal 588euro
 
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in volkswagen..

Koop je een auto van bijna 22000Euro, vragen ze gewoon geld minimaal 35Euro om even een paar aanpassingen te doen met Vag-Com :shock: Wat een triest volk daar zeg!! Ik had dit wel onder een stukje service verwacht, of verwacht ik dan te veel van ze?
... Ik ben wel een beetje teleurgesteld in volkswagen..
....Je had toch terplekke die vraag kunnen stellen,dus niet hier achteraf je beklag doen....Ook je woorden van...Wat een triest volk daar zeg!!
 
Gister heeft de bluemotion een 60.000 beurt gehad!

Gelijk remvloeistof laten verversen, dit zou over 3 maanden moeten gebeuren maar dit gelijk met de beurt laten oppakken en scheelde weer €40 dan wanneer dit apart werd opgepakt.
De ruitenwissers laten vervangen.
En een up voor €4,95

Totaal 588euro

Mag donderdag voor dezelfde beurt. Prijsopgave vooraf is € 508,- en de hele dag en VW Up voor € 15,-

Ruitenwissers heb ik zelf al aangeschaft:
Rondom (voor en achter) Bosch® Aerotwin ruitenwissers voor € 33,- incl. verzendkosten.
Beter en goedkoper dan origineel VW.
 
Dat de ruitenwissers goedkoper zijn geloof ik, maar koopt VW zijn ruitenwissers niet in bij Bosch? Of is dat Valeo? In het geval van Bosch zou de kwaliteit wel hetzelfde moeten zijn.

Mag donderdag voor dezelfde beurt. Prijsopgave vooraf is € 508,- en de hele dag en VW Up voor € 15,-

Ruitenwissers heb ik zelf al aangeschaft:
Rondom (voor en achter) Bosch® Aerotwin ruitenwissers voor € 33,- incl. verzendkosten.
Beter en goedkoper dan origineel VW.
 
Bosch ruitenwissers zijn ook goedkoop via ebay.de verkrijgbaar.

Mijn 6R BM moet binnenkort ook 150.000km beurt hebben. Ben ook benieuwd wat de kosten/bijzonderheden zijn.
 
Bij a-point een 90.000 beurt laten doen.
370 euro voor de long life service. Dat is dan dus incl olie, oliefilter, luchtfilter en interieurfilter.

Maar remvloeistof, ruitenwissers of enige ander werk was niet nodig. Dan vind ik 370 erg duur. Voortaan bel ik wel even meerdere VW dealers, voor mijn gevoel kan dit goedkoper, zelfs bij een orginele vw dealer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!