Premium lid worden?

H11

Bekend lid
559
1
128
57
Ik kijk en lees al een tijdje mee!

Jullie hebben me altijd geholpen en tips en tricks gegeven, de betrokkenen( dwz de betrokken forummers) dus niet iemand die een account van 1 dag heeft en dan “de vragen aan de monteur” wil spelen.

Ik weet niet waarom, maar ik wil @Sal noemen en sws @Catunambu(lang niks meer van je gehoord) noemen.

Ik wil ook premium lid worden(dus, shut up and take my money) haha.

Hoe doe ik dat?( Ja, het zou duidelijk moeten zijn)

Help me even dan en wat zijn dan de voordelen? Wordt ik afgesleept en geholpen als ik jullie bel
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Verdrietig
Waarderingen: iichel
Linkje van @Robin even volgen, mocht je geen PayPal hebben mag je het ook direct overboeken dan doen we het handmatig, in dat geval even een PB sturen.

Fijn dat je het hier naar je zin hebt, grootste voordeel is inderdaad dat je geen reclames meer ziet (helaas is dat toch nodig om deze mooie bron online te houden, het blijft een hobby :) ), van de inkomsten uit advertenties/donaties betalen we de kosten voor domein(en), hosting en licenties.

Tevens krijg je bij onze Sponsor Xenonlamp eventueel nog wel korting als Premium lid bent!
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Robin en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!