polotdi :: 2006 Volkswagen Polo 9n3

Re: My polo

Kan je misschien ook eens een foto langs de buitenkant trekken voor die shades? ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet op een kleine afstand van de wagen, en exors staan altijd goed onder een polo! welke band ga je er rond leggen?
 
Re: My polo

@webcrtor

Ja wou ik ook doen maar er zat water op de ramen en het lukte niet met die foto dan..
teminste niet bij mij thuis :( dus die komt deze dagen wel;)

185-35-17 denk ik zo alleen ik heb nu 195-50-15 winterband en hij moet niet lager komen dan nu met die winterbanden.. Weet alleen niet hoe je dat moet berekenen dus daar hangt het wat vanaf

maar als ik kiezen moest achteraf voor folie of shades dan werd het zeker het laatste! valt mij super mee en het lijkt net of hoort het zo.
 
Re: My polo

Hoe breed is die velg? 7.5j of 7j ? Want als die 7.5 is zou ik toch wel wat oppassen met een 185 band, bij mijn 195 steekt de velgrand al een stuk buiten de band dus met 185 is dat nog wat meer, veel kans om snel je velg te beschadigen :) meesten pakken ook 45 hoog op een 185 band, om nog beetje comfort te hebben.. op 17" zijn de meest gangbare maten 185/45, 195/40,205/35... maar 205 is wat te breed als je vanvoor genoeg wil verlagen en nog volledig wil kunnen afdraaien(op een 9n3 alleszins)
 
Re: My polo

poloTDI zei:
Kleine update:

[resize=640:9jlqbuwd]http://img546.imageshack.us/img546/4177/foto0709o.jpg[/resize:9jlqbuwd]

[resize=640:9jlqbuwd]http://img819.imageshack.us/img819/1240/foto0708d.jpg[/resize:9jlqbuwd]

Dankzij mede forumers!


Als ik dit zo zie zou ik maik eens snel een PB sturen voor zijn 3drs rode sportline interieur ! Dat zou het wel erg mooi maken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!