polotdi :: 2006 Volkswagen Polo 9n3

Re: My polo

Na weer een paar zoete uurtjes, hier nog een paar foto's..
Mischien dat iemand er wat mee kan voor how to do ofzo Stick Out Tongue

cimg1446c.jpg

cimg1447g.jpg

cimg1448s.jpg


En dan heb ik gelijk nog een vraag:
Ik heb dus een drie deurs polo(2006) achter zit naar mijn weten geen voorbereiding behalve dat er ter hoogte van de voeten wel gaatjes zitten zeg maar.
Kan ik hier dan ook een box plaatsen zonder andere panelen te halen?
 
Re: My polo

Ziet er netjes uit! Achter moeten er tussen carrosserie en achterpaneel een tussenschot kopen. Deze zijn gewoon bij VW te koop voor een paar tientjes. Verder lijkt het alsof je een box voorbereiding hebt maar wanneer je het achterpaneel los zal halen zal je zien dat deze dit zit aan de achterzijde. Deze is ook nieuw te bestellen bij de dealer (boxgaas)
 
Re: My polo

Maik zei:
Ziet er netjes uit! Achter moeten er tussen carrosserie en achterpaneel een tussenschot kopen. Deze zijn gewoon bij VW te koop voor een paar tientjes. Verder lijkt het alsof je een box voorbereiding hebt maar wanneer je het achterpaneel los zal halen zal je zien dat deze dit zit aan de achterzijde. Deze is ook nieuw te bestellen bij de dealer (boxgaas)

Bedankt! weet ik iedergeval dat het goed zit Stick Out Tongue nogal K*t werk als je het nooit gedaan hebt..
Oke weet je mischien ook hoe ik die er af haal? dan ben ik weer klaar met vragen :cool:
 
Re: My polo

Plannen zijn gewijzigd! er komen geen boxen meer achterin, Maar een subwoofer :) Iedereen wel bedankt voor de reacties en het meedenken :)
ook Heb ik weer een vraag:

Waar hebben julie de plus kabel van de subwoofer langs getrokken?
Ik kan hem werkelijk nergens vanuit de auto naar de accu krijgen..
Het gaat dus om bij het ten hoogte van het gaspedaal ergens een gaatje naar de accu?

Alvast bedankt maar weer Big Grin
 
Re: My polo

Bedankt voor de reacties!

Ja moet zeker snel dooien ben benieuwd hoe het staat
Er komt wsch 185-35-17 omheen en hij moet achter weer iets breder denk ik maar dat zie ik wel als het wat warmer word Stick Out Tongue
 
Re: My polo

Roy78 zei:
185 op exors? Je gaat dus voor de getrokken look. Houd er rekening mee dat het velg er dan een stuk kleiner gaat uitzien. Ikzelf heb 215 op de exors liggen.

Ik had eerst audi Parabolen met 7,5j en 205-40 banden toen schaafde hij aan..
Nu dus 7j en 185-35 het komt bijna op het zelfde neer lijkt mij? alleen iets getrokken wat ik wel nodig benStick Out Tongue ik wil achter ook iets breder.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!