poloot6r
Lid
Ook gaaf, nee dacht GTI vanwege je stuur![]()
haha je klopt heb er nog geen foto van zit nu een r line plaatje op

Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook gaaf, nee dacht GTI vanwege je stuur![]()
Idd stuk beter zoDat ziet er weer een stuk frisser uit.
T is makkelijk te doen aleen helaas is het niet los te verkrijgen had via me werk nog een paar sleutels over die nooit op gehaald zijn dus daar maar van afgehaaldZiet er netjes uit! was het makkelijk zelf te doen? mijn sleutel moet ook eens gedaan worden, naar 10 jaar gebruik ziet ie er behoorlijk afgelebberd uit!![]()
Filmpjes zeggen meer dan 1000 woordenVandaag de stoute schoenen aan getrokken en een k&n luchtfilter gemonteerd en klinkt best leuk!
Zal er vandeweek even een makenFilmpjes zeggen meer dan 1000 woorden![]()
Hier toevallig een onderdeelnummer van?- achter bovenste veer rubbers vervangen door een setje van een up deze zijn 1cm korter als de orginele van een 6r
Zal ik is even opzoeken voor je !Hier toevallig een onderdeelnummer van?
Gave wagen btw!!
Had je topic nog niet eerder gelezen![]()
Ja precies zat er ook aan te denken nu eerst even de remmen rondom aan pakken en ff de klauwen een mooi kleurtje geven en alles weer fresh maken en me dsg koppeling vervangenWelkom! Zoals al gezegd, juist wel een hele mooie en sportieve kleur! Zeker in combinatie met de zwarte wielen en accenten! Succes met de updates die je van plan bent. Hou ons maar op de hoogte met mooie foto's!
Mooie auto!Ja precies zat er ook aan te denken nu eerst even de remmen rondom aan pakken en ff de klauwen een mooi kleurtje geven en alles weer fresh maken en me dsg koppeling vervangen
Mooie auto!
Waar ga je heen voor je dsg koppeling te vervangen
Aah beter! Ik ben nog opzoek naar een goede in de buurt .Thanks ! egter doe ik dit zelf werk bij volkswagen dus is dit geen probleem voor me
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.