Voorstellen Poloor

Goedenavond,

Ik ben nieuw op het forum en had nooit verwacht een polo te kopen laat staan daar geld in te gaan steken om mijn polo van alle gemakken te voorzien. Mijn keuze voor een polo was vanwege economische reden, ik moest een goedkoop autootje kopen en heb een 6r 2011 1.4i aangeschaft. Ondanks dat ik auto's gewend ben met veel meer vermogen, was ik toch blij verrast tijdens de proefrit. Langzaam is ie niet, ik vind het eigenlijk rap genoeg, je kan er de weg mee op en als iemand in slaap is gevallen kan je hem ook nog mooi voorbij scheuren :tearsofjoy: ;)

Mijn polo had alleen climate control en pdc achter. Ik heb inmiddels cruise control ingebouwd. Ik wil graag het volgende aan mijn polo doen:

- mooie android 10 navigatie systeem 10 inch
- camera achter
- pdc voor
- multi functioneel stuur (liefst golf r als dat compatibel is)
- velgen plaatsen
- digitale weergave snelheid fixen, wordt nu alleen in mph weergegeven, kijken hoe dat software matig aan te pakken is.
- xenon verlichting


Ben in heel korte tijd dus gek geworden op mijn polo. Heb altijd veel geld verspild aan autoś terwijl zo een klein autootje eigenlijk meer dan voldoende is. Kwestie van voorzien van alle luxe die je wilt en je hebt een geweldige auto. Zo een kleine motor maakt een prachtig geluid, die 1.4i lach ik me elke dag rot om wanneer ik rijd. Na dit project wil ik de polo rijden tot de id3 R versie is uitgekomen.

Ik had altijd een hekel aan volkswagen gehad, maar de Polo heeft me anders doen inzien.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.4i 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!