PoloLandgraaf stelt zich voor...

ghehe lol, als dat limburgs zo getypt wordt begrijp ik 't nog aardig voor mijn gevoel :lol: :lol: :lol:
(ik ben dus van oorsprong een tukker, beetje vreemd als je 't mij vraagt :cool: )
misschien dat ik 't spreken niet kan begrijpen ofzo? Stick Out Tongue

maar ben benieuwd naar de foto's van je wagen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
vorige keer kwam een mevrouw naar mij toe weet u misschien hoe ik mijn benzine klepje open kan krijgen (ik reed toevallig ook een Polo 6R)
eerste keer toen ik ging tanken...shit hoe krijg je dat ding open...dus net als pololandgraaf zat ik stom bij de tankstation te koekeloeren naar me auto :lol: dat was nog in de tijd dat ik geen vagcom instellingen had gedaan nu haal ik me sleutel eruit en alle deuren unlocken Big Grin
dus als alleen je bestuurders deur unlocked is dan is je tankklepje OOK gelocked...dus twee keer op open klikken
dat wist ik dus niet :roll: ...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!