PoloLandgraaf stelt zich voor...

Hallo allemaal,

Bij deze stel ik me graag voor bij deze club Polo liefhebbers.

Mijn echte naam is Ger, en zoals jullie uit de naam kunt herleiden ben ik woonachtig in het pitoreske Landgraaf, wereldberoemd om zijn jaarlijks terugkerende evenement

PINKPOP.

terwijl ik dit typ staat bij mij het klokje juist op 10:18u.

Dit betekend dat ik nu precies een week eigenaar ben van een :

Witte Volkswagen Polo Bluemotion, 5 drs
Het enige dat ik er extra op heb is het licht en zicht pakket.

Mijn ex-auto was een Volkswagen Passat station 1.8T uit 2001. echter vanwege hoge aankomende onderhoudskosten, heb ik enkele weken terug besloten om ervoor te kiezen een nieuwe auto te kopen.

Als je denkt wat een omslag van een Passat Station naar een Polo, en mist hij de ruimte nu niet, kan ik zeggen.... niet echt.

de reden waarom ik in het verleden de Passat Station had was omdat we met onze honden deelnemen aan wedstrijden. In de Passat hadden we een gesplitse honden box, waar ze fijn en veilig in konden zitten.

Echter zijn we sinds kort ook eigenaar van een WT metall hondenaanhanger, waar ze nog veiliger inzitten.

De auto van mijn vriendin heeft al een trekhaak, en de Polo moet ik nog voor gaan kijken. ( Ik vond de € 900, euro die Wealer ervoor vraagt veel te veel, en wil voor een aftermarket gaan zoeken. wel afneembaar uiteraard ).
Nou dit was het een beetje van mij. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van mijn Polo.
 
Hoi Ger,

Wat ik op mijn lijst heb staan ( mede dankzij dit forum :) )

is :

-ondergrill met chrome strip
-de achterramen wil ik middels de zonwering donkerder maken. ( is een artikel hier van op maat gemaakt zonweringen.)

De laatste zou ik wel eens met foto willen zien hoe die worden bevestigd. Maar dat zal ik in het betreffende artikel wel vragen, zodat het forum schoon blijft

Verders...nog niets echt iets gepland Big Grin

: edit: ow ja, de afneembare trekhaak
 
PoloLandgraaf,
welkom hier op dit aanstekelijk forum. Je zult zien dat je nog vele verandering kan toepassen op je Polo mede dankzij het forum. Het wordt een soort van ziekte waar je vroeg of laat mee wordt geconfronteerd, of je nu wilt of niet. (ik weet er inmiddels alles van :lol:)
Zo'n trekhaak is inderdaad erg dik aan de prijs, 900 euro, misschien maar even kijken op ebay oid? Op het forum zijn genoeg handige Harries die je kunnen helpen hoor. ;) ;) ;)
Veel leesplezier.
 
Big Grin

leuk om te zien dat er toch wel wat uit het zuiden zijn op dit forum.

Mijn dialect spreken is geen probleem, echter typen zal ik het zekers niet doen,dat wordt een ramp.

Foto's wordt nog aan gewerkt, maar zal ze spoedig plaatsen.

Adieé wah.... :!:
(is de enige die ik ken :) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!