polobm12 :: 2010 Volkswagen Polo

Hallo,

Ik ben al een kleine poos actief hier.
Ook ik heb mijn garage aangemaakt.

2 weken geleden deze mooie polo binnen gehaald, het is namelijk mijn 1e auto.
Lang gespaard ik zou voor een andere auto gaan, maar heb toch de polo genomen!
Op mijn 18e leeftijd is het wel een goede begin auto vind ik.
Ik studeer mbo niv 4 laatste jaar en ik ben van plan om volgend jaar hbo te studeren.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Welkom hier! Nog plannen met de Polo?

Welkom!
Mooie Polo, doe je goed als eerste auto!

Inderdaad nog plannen met de Polo? Of hou je hem origineel, die zie je namelijk niet vaak meer zo rijden...
Het is al een monster van een auto maar wat plannen betreft of zou ik willen veranderen:

-xenon verlichting
-led mistlampen
-winterbanden*
-velgen
-blinderen van de achterruiten
-rns510? (Grote scherm)
-logotjes, badges polo, tdi ,bluemotion

In het forum zag ik ook een aantal mooie polotjes mooi speelgoed opzich, hoop ook ooit op een dag dit lijstje toe te passen op mijn polo.

*De winterbanden zou ik als eerst willen kopen aangezien mijn banden bijna op zijn. De groeven worden namelijk bijna geraakt.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Goedendag,

Na vele drukke dagen was ik een tijdje niet op het forum te vinden.
Maar ben weer eventjes terug met een aantal nieuwe helaas slechte updates.

Heb al 6 maanden de polo bluemotion.
De auto rijdt heel zuinig alleen zit ik dan nu met enkele probleempjes namelijk:

- De geribde riem moet vervangen worden (piepende multieriem elke ochtend)
- Auto maakt een soort geluid vanuit de motor alsof ijzer tegen elkaar wrijft na ongeveer 10km rijden
- Onderkant van de voorbumper is gescheurd (enkele foto's volgen nog)
- (Volgens de dealer) de EGR Koeler moet vervangen worden wat 900+ euro kost :'(
- En ik vind dat hij een beetje te veel wiebelt na een drempel