Polo('s) Gespot!

Het zou wel helpen wanneer voorzien kon worden in een wat preciezere omschrijving van wat al dan niet dient te worden verstaan onder een "bijzondere Polo".
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Zikuno en Ruud9N
@onlylyon Ik citeer de beheerder @Robin en kan er ook niets aan doen dat jouw hersencellen niet snappen waar deze rubriek wel voor is bedoeld.
Hahaha lees dat bericht van Robin nog maar eens en dan ook even de post van de topicstarter. Alsof dit op een rit van 75km de enige 2 Polo’s zijn die ik tegenkom en die hier dan ga noemen. Zoals ik al zei, beide Polo’s zijn met mods, beide niet standaard en dus het spotten waard. Sterkte met je zonnesteek (y)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel en capszz
Het zou wel helpen wanneer voorzien kon worden in een wat preciezere omschrijving van wat al dan niet dient te worden verstaan onder een "bijzondere Polo".
Oef, dat gaat een beste lijst worden Stick Out Tongue Iedereen heeft een andere interpretatie over wat een 'bijzondere Polo' is.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Oef, dat gaat een beste lijst worden Stick Out Tongue Iedereen heeft een andere interpretatie over wat een 'bijzondere Polo' is.
Ja en dat is nu precies de reden dat dit tot problemen leidt; al zou dat m.i. helemaal niet bezwaarlijk hoeven te zijn. Er vloeit immers geen bloed uit ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Heb jij een mooie Polo gespot? Plaats het dan hier (eventueel met foto) en wie weet kom je te weten van wie deze Polo is.

Indien je een kenteken op de foto hebt staan; denk even aan de privacy! Graag even blurren of onzichtbaar maken :)

Succes met spotten allemaal!

Dit staat inderdaad als begin post.
Maar... en ik hoop dat iedereen dat ook wel snapt,
dat het benoemen van iedereen die in een polo rijdt en er een andere velg op heb zitten vrij “nutteloos” is.
Het is leuker om hier een bericht in te zetten waarvan je denk dat het een forum lid is.
Of gewoon een dikke/aparte/lelijkeStick Out Tongue polo.
Iedereen heeft daar wel een eigen mening over.

Nergens staat hier een verbod, maar het leuke gaat er ook wel vanaf als iedereen maar een polo plaats waar een andere bumper of velg opzit.
Maar dat is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Als je een dame op leeftijd interessant vind dan wil ik best een maken.
Ze is trouwens volledig standaard, geen mods enzo. Dus weet ik niet of ik hier de foto mag posten.
Ze als in de auto of die vrouw? in geval van die vrouw, wil ik graag weten hoe je aan die informatie komt Stick Out Tongue, hou wel van sappige verhalen Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik zie dat er best wel wat mensen op dit forum zitten uit omgeving spijkenisse, rockanje, hellevoetsluis etc! Ik kom zelf uit brielle en ben in al de eerder genoemde plaatsen vaak te vinden. Heb alleen nog niemand van dit forum gespot (denk ik dan)
 
Polo  6c  Verkocht 
gelukkig zitten niet alle polo rijders op het forum dan kan je de reacties niet meer bijhouden denk ik, ik spotte laatst een zwarte AW GTI kenteken H-5XX-X ook niet van hier geloof ik.

Wel bijzonder was dat hij 110 reed op de rechterbaan en nadat ik hem inhaalde opeens met mach 5 er vandoor ging en als een debiel ging rijden om vervolgens weer 110 te rijden op de rechterbaan.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: BlackDiesel
gelukkig zitten niet alle polo rijders op het forum dan kan je de reacties niet meer bijhouden denk ik, ik spotte laatst een zwarte AW GTI kenteken H-5XX-X ook niet van hier geloof ik.

Wel bijzonder was dat hij 110 reed op de rechterbaan en nadat ik hem inhaalde opeens met mach 5 er vandoor ging en als een debiel ging rijden om vervolgens weer 110 te rijden op de rechterbaan.
Zal nooit begrijpen waarom mensen dat doen lol. Kunnen het niet hebben ingehaald te worden ofzo. En dan raar naar jou terugkijken alsof JIJ raar rijdt terwijl je rustig op CC rijd:tearsofjoy:
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!