Polo Robert "polofreak" na de "winterpoets" met Stuur erin!!

Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

robert stuur ziet er goed uit
de leds in de verlichting is niet mijn smaak maar niet iedereen heeft gelukkig een andere smaak ;)

groeten ger
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Ha die Ger! Thanks man, ik wist het ook niet helemaal zeker maar het is niet hee nadrukkelijk aanwezig.

Wat voor een stuur had jij ook alweer?

Groetjes,

Robert
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Ja licht grijzig. Ik ben aan het kijken voor één met rode stiksels, past beter bij mijn interieur, ik wist niet dat die er ook waren :( zo blijf je wel bezig! Ben ook nog aan het kijken naar een pookhoes met rode stiksels
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Watttt? Wel ja? Shit daar heb ik nog aan zitten denken maar dacht dat zal wel niet. Heb jij een idee hoe en waar?

De pookhoes en ehum, shit nee die ook nog niet! Wel ja dan die ook nog..... Bedankt voor het idee Ger :evil: Hahaha
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Hey Mauri!

Thanks man :)

Mijn allerlaatste update is een sticker........durf het bijna niet te zeggen maar bijna zo één als jij alleen op de zijkant. Maar gelukkig wonen we ver genoeg van elkaar af en anders pulk ik hem er met de volgende meeting wel af!
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

polofreak zei:
Hey Mauri!

Thanks man :)

Mijn allerlaatste update is een sticker........durf het bijna niet te zeggen maar bijna zo één als jij alleen op de zijkant. Maar gelukkig wonen we ver genoeg van elkaar af en anders pulk ik hem er met de volgende meeting wel af!

Haha succes! Op mijn auto vind je geen sticker meer ;)..

Die knopjes rechts op je R-stuur kun je niet gebruiken toch??
 
Re: Polo van Robert "polofreak"van augustus tot oktober (Upd

Heb je hem eraf gehaald omdat ik er ook 1 heb nu? :?
De knoppen aan de rechterkant zijn voor een navigatie systeem rns enzo maar die heb ik niet. En bij een gti kun je ook je boordcomputer doorbladeren ermee.
 
Re: Polo van Robert "polofreak"van augustus tot oktober (Upd

Mauri zei:
Ahaa!

Hij was er al af bij de laatste meeting toen ik je ontmoete ;)

Ow ok dacht dat je hem pas opgeplakt had! Trouwens gister de mijne nog een winter poets gegeven. Ik heb hem voor het eerst gekleid, wat een verschil zeg!!! Dat had ik écht niet verwacht.

Alleen met Dodo's niet met.............Meguiars! ;)

Maar dat is echt de bom, glad gladder, gladst!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!