Polo Robert "polofreak" na de "winterpoets" met Stuur erin!!

Ik ben Robert 40 uit Eindhoven.
Ik wilde al een 1 1/2 jaar een polo maar de 6R was er toen net en kon hem toen nog niet cashen :cry: Ik heb toen bij de dealer hier een golf 5 gekocht. Maar continue bleef ik toch soms meer soms minder aan de 6R denken (en wist toen nog niet eens van het forum af!).

Afgelopen zomer kon ik het dan toch niet laten. Genoeg bijgespaard en zag voor een mooie prijs een polo staan die had wat ik erin zocht:

Zwart metallic
Highline
Licht&zicht pakket
Executive

Rondje gereden en na 10minuten stond de handtekening onder het koopcontract!
Wel heb ik er gelijk leer in laten zetten via Lederinbouw, de leer leverancier van Pon.

Ik ben nu 2maanden verder en heb hem stiekum toch al op verschillende punten opgeleukt!
IIk weet zeker dat wanneer ik niet met MyPolo forum kennis had gemaakt ik nog in mijn "standaard" polo had rondgereden maar nu er dus al best veel aan gedaan. En dit is geen verwijt aan het forum maar juist een compliment!!!
Tot nu toe heb ik het volgende aan mijn auto gedaan:
Nokia carkitje
Achterklep logo zwart gespoten
Grill en mistlampkappen gespoten
RCD310 omgewisseld van blauw-zwart naar zwart-wit
Golf stuur met rode stiksels en MF
Eibach 25/30 verlaagd
16" Inter-Action met 215/45 Conti's
Leds gemonteerd in beide interieurverlichtings units (2 per kant)
Remklauwen zwart gespoten

Ik ben nu nog met een paar dingen bezig, (lees aan het sparen voor!):
Zwart/wit clima scherm
Pook knophoes voorzien van rode stiksels
Handremhoes rode stiksels
Bluetooth en telefoonmodule voor mf stuur
Grill zwart spuiten
Smoke achterlichten

Nu genoeg theorie, dit is de praktijk:
FotoQ8L8GVOOD-1.jpg

FotoZGZ36YAVD-1.jpg

FotoVBTZQ68AD-1.jpg

FotoIFT3QPSGD-1.jpg

FotoVT6N8ZATD-1.jpg

FotoXOT8NPN8D-1.jpg

FotoFQXFQCVTD-1.jpg

FotoB4TNKUULD-1.jpg
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Ik moet een ruilmodule hebben voor weinig dan kan ik hem via een bedrijf hier om de hoek laten ombouwen maar wil niet meer betalen dan +/-75,- Het ombouwen kost ook nog 125,-!

Dank je wel enne bak vind ik de beste omschrijving, hahaha!
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Nee zo dik zit ik niet in doekos! 360,- voor een unit kan ik er niet aan uitgeven. Die jongen van Vagtechniek is super bedreven en voor mijn idee serieuzer dan dealer monteurs. hij heeft een klein bedrijfje en gunt het je om goed werk te leveren. Als ik een module aanlever monteert hij andere leds en een gedraaid polarisatiefilter.

Hij heeft ook mijn stuur omgebouwd van standaard stuur(en bekabeling) naar mf en voor veel minder als fabrieks af een Mf stuur kost!
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

polofreak zei:
Ik moet een ruilmodule hebben voor weinig dan kan ik hem via een bedrijf hier om de hoek laten ombouwen maar wil niet meer betalen dan +/-75,- Het ombouwen kost ook nog 125,-!

Dank je wel enne bak vind ik de beste omschrijving, hahaha!


75 euro is te duur :lol: :lol:

van het gespoten zie ik niet zo veel van :( ik denk dat je het in het echt moet zien dat komt door de kleur denk ik
velgen zien er goed uit ;)

groeten ger
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Thanks Ger,

1 vind je het wat die velgen ja?
2 Is 75,- te duur, heb ik je hulp/idee nodig? ;)
3 gespoten delen zie je vast snel wel een x live :!:
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

polofreak zei:
Nee zo dik zit ik niet in doekos! 360,- voor een unit kan ik er niet aan uitgeven. Die jongen van Vagtechniek is super bedreven en voor mijn idee serieuzer dan dealer monteurs. hij heeft een klein bedrijfje en gunt het je om goed werk te leveren. Als ik een module aanlever monteert hij andere leds en een gedraaid polarisatiefilter.

Hij heeft ook mijn stuur omgebouwd van standaard stuur(en bekabeling) naar mf en voor veel minder als fabrieks af een Mf stuur kost!

Ok dat is mooi zeg. Misschien een optie voor mij..
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

hahaha! Ja klopt maar beter te zien in de avatar! Inderdaad heb jij je inbreng in de auto gehad Bas maar ook de reden dat ik op het forum ben gekomen!

De veren bevallen super, samen met de 16" net prima mee te rijden, niks te hard!

Greetssss
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

hij doet dus ook een GTI/R Golf VI stuur in een Polo 6R inbouwen?
ik bedoel dus die VAGtechniek gozer die je kent...

dus als ik zelf een GTI/R stuur scoor voor 250 en dan door hem laat inbouwen + Airbag overporten hoeveel gaat het dan kosten?

klinkt nog steeds tempting....SHIT... :evil:
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

Moos zei:
Leuke avatar heb je! Big Grin
Ben benieuwd naar jou toekomstige stuur en trouwens de velgen staan DIK! Big Grin

Hey Jerrel!

Thnx man, ja vind je de velgen mooi? Ik heb zolang getwijfeld dat ik niet meer wist welke ik moest kiezen!

En in de avatar is mijn mascotte!!! Die is altijd bij me! Big Grin
 
Re: Polo van Robert "polofreak" van augustus tot oktober!!!

@Mike,

Ja Pfffftttttt het MYPolo heeft zich goed genesteld!!! Hahaha maar ik heb er veel aardigheid in!

Die clima module blijft een taaie. Ik ben bang een ouwe niet zo makkelijk kwijt te raken, ten slotte wil iedereen een nieuwe/wit-zwarte. Maar ik ben er nog niet uit hoor, als de wintertijd komt wil ik hem wel hebben, zie je hem tenminste ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!