Polo RCD210 alternatieven

@ VwAlexander: Er zit geen Navigatie op??

Nope, ik heb deze vrij goedkoop op de kop kunnen tikken, een RNS zou een stuk duurder zijn (2e hands), en daarnaast heb ik navigatie niet nodig dankzij mijn Tomtom met lifetime gratis Live, van een paar maanden oud. Die enkele keren dat ik een navigatie gebruik, pak ik hem wel :)
En de looks van de 510 spraken me aan, ziet beter uit dan een 310.
 
Vandaag heb ik de RCD510 ontvangen.

Echter past de antenne kabel niet. Hier zal dan een adaptertje volgens mij voor gevonden moeten worden;
20141031_144143.jpg
20141031_144149.jpg
20141031_144155.jpg

En ik vraag mij af of dit überhaupt wel een originele RCD510 betreft. Bij andere RCD510 radio's zie ik andere knoppen en zijn de 2 draaiknoppen zwart i.p.v. zilverkleur.
Toen ik hem opstartte, was alles in het chinees en op het etiket staat ook alles anders dan de RCD210...

20141031_145326.jpg
20141031_145332.jpg

Ik heb er 150 euro voor betaald.
Wat zeggen jullie hiervan?
 
Damn das klote...
Een andere 2e hands RCD510 was bij andere adverteerders op Marktplaats een stuk duurder.. Had er eigenlijk al een belletje moeten rinkelen..

Dan maar op zoek naar een alternatief (misschien toch ander merk) voor deze... :(

Heeft ook niet echt zin om nog tegen die man te gaan lopen kutten he.. Kan het hem hoogstens nog eens zeggen zovan bedankt voor de rotzooi..
 
Wat je zou kunnen proberen om de verkoper mailen dat je de koop wilt terug draaien omdat het een Chinese is.
Heeft hij een afbeelding gebruikt bij de advertentie? Was dat dan deze? Of van een normale RCD510?
Ja het was niet echt een winkel die op Marktplaats adverteerde, maar gewoon een particulier iemand. Daar kun je toch niet gaan vragen om de koop teruf te draaien?

Het was een afbeelding van precies dit model. Maar ik wist niet dat deze modellen ook op de markt waren..
 
Ik denk dat het een van die andere menuutjes is. presets of station list nee? Want ik denk ook dat als je op die pijltjes drukt je normaal tussen je opgeslagen zenders schakelt en zoals het op de foto staat denk ik dat je 0,05 of 0,1 mhz vooruit gaat.

Als je op die pijltjes drukt gaat die naar de eerst volgende zender met goed ontvangst.
De presets die je op de foto ziet heb ik zelf op die manier opgezocht en ingesteld als preset.

In de menuutjes kan ik niks vinden over zenderinformatie, alleen welke presets je zichtbaar wilt hebben; 1-6, 7-12, enz. En of je die pijltjes als eerstvolgende zender met goed ontvangst wilt zoeken, of dat je met die pijltjes steeds 0,1mhz vooruit gaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!