Polo RCD210 alternatieven

uhu, maar wat gebeurd er als je op dat tabblaadje presets drukt? langs scan. Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik weet van de touran van ons ma dat je daar 2 "standen" in hebt. Als je tussen je opgeslagen zenders zit werken de pijltjes als volgend opgeslagen of vorig opgeslagen. Maar als je in zoekmodus zit laat ik maar zeggen, gaan deze gewoon 0,05 mhz vooruit of als ik ze inhoud gaan ze zelf naar een duidelijk zender. Misschien zit jij dus in die stand 2. Misschien als je op presets drukt dat je dan naar stand 1 gaat...
 
Ja ik heb het goed zoals jij zegt volgens mij. Stick Out Tongue
Als ik op Presets druk dan zie ik gwn een overzicht van alle presets 1 t/m 25.
Maar als ik op de fysieke Setup knop druk op de radio, kan ik wel kiezen bij Radio voor Station list of Preset list.
Wanneer ik Preset list aanvink, dan gaat hij de preset lijst af wanneer ik op de pijltjes druk.
Wanneer ik Station list aanvink, en ik druk op de pijltjes dan gaat hij veranderen van frequentie.
Er gebeurt niks met zenderinfo of iets in die richting. Er blijven alleen maar frequenties zichtbaar.
 
Kabeltje vandaag binnen. Morgen maar eens monteren.Ik wil die AUX IN module dus in het gaatje naast mijn 12Volt aansluiting, klopt het dat ik die van bovenaf zo naar beneden kan trekken? Hoe krijg ik hem dan uiteindelijk door het gaatje?
Of moet ik de verwarmings/airco switches eruithalen.
Ik denk dat je gewoon met een schroevendraaier het "plaatje" omhoog kan duwen en dus er zo kunt uithalen. Vervolgens de kabel van het aux-blokje erin duwen en daarna het blokje zelf.
Misschien hier nog iets aan: MatD's homepage - DIY: Install AUX IN Cable for Volkswagen RCD 210 RCD 310 car radio (for Polo/Golf/ Seat Ibiza) :: Android programming - Semantic TV - Swoozy - Actionscript Flash Flex AIR - HTML 5 - Unity 3D - DIY - Music reviews - iPhone Convert MP4
 
Ik denk dat je gewoon met een schroevendraaier het "plaatje" omhoog kan duwen en dus er zo kunt uithalen. Vervolgens de kabel van het aux-blokje erin duwen en daarna het blokje zelf.
Misschien hier nog iets aan: MatD's homepage - DIY: Install AUX IN Cable for Volkswagen RCD 210 RCD 310 car radio (for Polo/Golf/ Seat Ibiza) :: Android programming - Semantic TV - Swoozy - Actionscript Flash Flex AIR - HTML 5 - Unity 3D - DIY - Music reviews - iPhone Convert MP4
Ja dat snap ik wel. Ben alleen aan het kijken hoe ik nu die kabel naar dat gat krijg getrokken. Dus van de ruimte waar de radio zit, via de binnenkant van het dashboard naar dat gat krijg.

Ik krijg hem maar niet goed. Ik kan die kabel 10cm naar onderen duwen in het wilde weg ergens hopen dat ie verder gaat. Vraag me af hoe moet hij dan ooit bij dat gat komen???
 
Ik heb dat kabeltje nu zo ver gekregen tot bij de bijrijdersmat. Dus wat je ook op die site ziet, dat hij dan onder het dashboard door is gekomen naar de bijrijder zegmaar.
Nu moet ik hem nog omhoog duwen maar heb het idee dat hjj niet in de ruimte komt waar dat gat zich bevind.
Misschien kan je een andere kabel of touw in het gat steken en dan zien waar het uitkomt. Als het dan ook aan de passagierskant uitkomt, kan je de kabels misschien even vastmaken aan elkaar en zo terugtrekken...
 
Misschien kan je een andere kabel of touw in het gat steken en dan zien waar het uitkomt. Als het dan ook aan de passagierskant uitkomt, kan je de kabels misschien even vastmaken aan elkaar en zo terugtrekken...
Uiteindelijk ist op die manier gelukt ja, met een wat dikkere stroomkabel. Kwam er op n gegeven moment achter dat dat ook wel slim was om eens te proberen haha.

Eindelijk AUX erin :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!