Hallo!
Ik zal mij eerst even voorstellen. Heet Michael kom uit het midden van t land (Flevoland) en mocht voor 2012 een lease auto uitzoeken. Ik had prive een Seat Ibiza FR uit 2007 (nog te koop btw ) en wou wel een sportieve leaseauto.
Toen ik erachter kwam dat de Polo ook onder de 20% bijtelling regeling viel heb ik gelijk een proefrit gemaakt en was hier zeer tevreden over. Heb diezelfde dag ook de bestelling gedaan:
Polo GTI 3 Drs
Candy White
Executive Plus pakket
- Multimedia aansluitbox
- Volkswagen radio-navigatiesysteem 'RNS 310'
- CD-ROM Benelux (via acc. en BPM-vrij)
- Alarm 'Plus'
- Telefoonvoorbereiding
Advance pakket
- Xenonverlichting inclusief LED kentekenverlichting
- Panorama schuif-/kanteldak
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Licht & Zicht pakket
Pairing adapter (voor bluetooth)
Al met al wel een redelijk complete GTI dacht ik zo. Op 13 december besteld en kreeg vandaag een telefoontje van de dealer dat ik hem volgende week woensdag 8 feb kan halen! Levertijd dus van 8,5 week!!
Nu nog een lange week wachten
Eventueel nog laten chippen maar vind de kosten hiervan waarschijnlijk te hoog voor de 2 jaar dat ik erin ga rijden. En misschien een Pioneer platte subwoofer maar daarvoor wil ik even kijken hoe ik het geluid vind.
Ik zal mij eerst even voorstellen. Heet Michael kom uit het midden van t land (Flevoland) en mocht voor 2012 een lease auto uitzoeken. Ik had prive een Seat Ibiza FR uit 2007 (nog te koop btw ) en wou wel een sportieve leaseauto.
Toen ik erachter kwam dat de Polo ook onder de 20% bijtelling regeling viel heb ik gelijk een proefrit gemaakt en was hier zeer tevreden over. Heb diezelfde dag ook de bestelling gedaan:
Polo GTI 3 Drs
Candy White
Executive Plus pakket
- Multimedia aansluitbox
- Volkswagen radio-navigatiesysteem 'RNS 310'
- CD-ROM Benelux (via acc. en BPM-vrij)
- Alarm 'Plus'
- Telefoonvoorbereiding
Advance pakket
- Xenonverlichting inclusief LED kentekenverlichting
- Panorama schuif-/kanteldak
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Licht & Zicht pakket
Pairing adapter (voor bluetooth)
Al met al wel een redelijk complete GTI dacht ik zo. Op 13 december besteld en kreeg vandaag een telefoontje van de dealer dat ik hem volgende week woensdag 8 feb kan halen! Levertijd dus van 8,5 week!!
Nu nog een lange week wachten
Eventueel nog laten chippen maar vind de kosten hiervan waarschijnlijk te hoog voor de 2 jaar dat ik erin ga rijden. En misschien een Pioneer platte subwoofer maar daarvoor wil ik even kijken hoe ik het geluid vind.