Polo GTI volgende week ophalen!

Hallo!

Ik zal mij eerst even voorstellen. Heet Michael kom uit het midden van t land (Flevoland) en mocht voor 2012 een lease auto uitzoeken. Ik had prive een Seat Ibiza FR uit 2007 (nog te koop btw Stick Out Tongue) en wou wel een sportieve leaseauto.

Toen ik erachter kwam dat de Polo ook onder de 20% bijtelling regeling viel heb ik gelijk een proefrit gemaakt en was hier zeer tevreden over. Heb diezelfde dag ook de bestelling gedaan:

Polo GTI 3 Drs
Candy White
Executive Plus pakket
- Multimedia aansluitbox
- Volkswagen radio-navigatiesysteem 'RNS 310'
- CD-ROM Benelux (via acc. en BPM-vrij)
- Alarm 'Plus'
- Telefoonvoorbereiding
Advance pakket
- Xenonverlichting inclusief LED kentekenverlichting
- Panorama schuif-/kanteldak
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Licht & Zicht pakket
Pairing adapter (voor bluetooth)

Al met al wel een redelijk complete GTI dacht ik zo. Op 13 december besteld en kreeg vandaag een telefoontje van de dealer dat ik hem volgende week woensdag 8 feb kan halen! Levertijd dus van 8,5 week!!

Nu nog een lange week wachten :)

Eventueel nog laten chippen maar vind de kosten hiervan waarschijnlijk te hoog voor de 2 jaar dat ik erin ga rijden. En misschien een Pioneer platte subwoofer maar daarvoor wil ik even kijken hoe ik het geluid vind.
 
Welkom hier op het forum, Michael! En alweer een GTI hier op het forum.
Wachttijd van 8,5 week is idd aan de korte kant. Voor nieuwe bestellingen is de levertijd zo'n 11 à 12 weken. Nog even een weekje voorpret, en dan knallen!!! Big Grin

Oh, wel foto's maken en plaatsen, hè. Kan ik me alvast flink verkneukelen voor mijn bestelde GTI, ook een witte 3drs... :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dat zijn snelle levertijden! Die van mij is begin december besteld en wordt pas in week 11 afgeleverd. Lekker vaag.

Is die 8,5 week niet toevallig een GTI met dezelfde specs die al in bestelling stond bij PON?
 
Thanks iedereen, auto is via de leasemaatschappij besteld bij A-Point in Amsterdam. Vorige week had ik de verkoper nog aan de telefoon en toen had hij nog geen idee en moest ik over 2 weken (volgende week dus) maar even bellen, vanochtend dus telefoontje dat ik hem volgende week mag ophalen.

Weet niet waarom het opeens zo snel is gegaan. Zou inderdaad kunnen dat hij al besteld was bij PON ja maar daar heeft de dealer niks over gezegd. Ik ga er in iedergeval niet over klagen :). En fotos zal ik hier posten zodra ik de auto heb ;)
 
De levertijden varieren behoorlijk per dealer geloof ik. Heb mijn GTI op 29 December besteld ( viewtopic.php?f=41&t=3052 ) en kreeg afgelopen vrijdag bericht dat die in week 7 wordt geproduceerd, week 10 kan ik hem hoogstwaarschijnlijk ophalen.

Heb het idee dat het ook deels te maken heeft met hoeveel vaart de dealer er zelf achter zet. Bij bestelling van de GTI hadden ze al mijn gegevens ook nodig om er een just in time order van te maken. Ik weet niet of dit gebruikelijk is wanneer je een nieuwe auto koopt of dat zoiets juist het verschil kan maken tussen een relatief korte levertijd of langere
 
Collega van me was bij de dealer iets ophalen en stuurde mij alvast wat lekker maak fotos.

Morgen ophalen, nu komt het wel erg dichtbij!!

[resize=600:3gwrr9ed]http://img571.imageshack.us/img571/1771/img2012020700348.jpg[/resize:3gwrr9ed]
[resize=600:3gwrr9ed]http://img404.imageshack.us/img404/992/img2012020700349.jpg[/resize:3gwrr9ed]
 
Ik was er bang voor inderdaad haha omdat het via de lease ging en ik in de documenten nergens gespecificeerd kon vinden dat het de 3DRS was en er in de bestelling POLO (5) stond (maar dat was dus generatie 5)..

Maaar zoals op de fotos te zien is het gelukkig de 3 deurs die ik besteld heb ;).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!