Polo GTI vandaag besteld.

Ysolvis zei:
Waar werk je dan? Ik heb afgelopen donderdag ook mijn lease polo opgehaald maar dan de volle bluemotion.. ik krijg 30euro terug netto ;) incl bijtelling..ook onbeperkt enzo..

Ik werk sinds een jaar bij KPMG en dit is mijn eerste auto. Wat dat betreft vind ik het prima vertoeven in een GTI straks. Ook al moet ik iets meer bijbetalen dan voor een bluemotion :). De pool auto die ik nu heb is een Punto Evo, maar die bevalt me totaal niet. Erg langzaam en geen mooi model naar mijn mening.
 
ik betaal veel meer

tja bijtelling 20%
en de auto en de benzine

een ding scheelt ik hoef niet zoveel belasting meer te betalen aan het eind van het jaar

maar ik zou t geen slecht idee vinden als ze de bijtelling afschaffen voor eenmanszaken

je betaalt de rest ook al


ff on topic
mijne stond op levertijd 16 weken en hij kwam met 9 weken al

succes
 
polo1fbodegraven zei:
ik betaal veel meer

tja bijtelling 20%
en de auto en de benzine

een ding scheelt ik hoef niet zoveel belasting meer te betalen aan het eind van het jaar

maar ik zou t geen slecht idee vinden als ze de bijtelling afschaffen voor eenmanszaken je betaalt de rest ook al


ff on topic
mijne stond op levertijd 16 weken en hij kwam met 9 weken al

succes

Big Grin Ik ben voor....

vergeet je 12% correctie prive gebruik niet !!! :evil:
 
Snowdude zei:
Gaat goed met de GTI-tjes hier zeg.... Big Grin volgens mij hebben we er nu al tussen de 10-15 hier op het forum van de 6R.

:mrgreen:


Volgens mijn dealer worden er maar een 40tal GTI-tjes per jaar verkocht in Nederland. Of dit waar is..... Gelukkig barst het er niet van. Oja, ik moet mijn GTI gewoon pinnen. Ik zal wel de verkeerde baas hebben. ;)
 
Orthrus zei:
Snowdude zei:
Gaat goed met de GTI-tjes hier zeg.... Big Grin volgens mij hebben we er nu al tussen de 10-15 hier op het forum van de 6R.

:mrgreen:


Volgens mijn dealer worden er maar een 40tal GTI-tjes per jaar verkocht in Nederland. Of dit waar is..... Gelukkig barst het er niet van. Oja, ik moet mijn GTI gewoon pinnen. Ik zal wel de verkeerde baas hebben. ;)

Ok..is niet echt veel maar wel genoeg om het leuk te houden.

Hahahaha, zit er gaan max op jou pin??? of heb je een black-card ;)
 
Snowdude zei:
Orthrus zei:
Snowdude zei:
Gaat goed met de GTI-tjes hier zeg.... Big Grin volgens mij hebben we er nu al tussen de 10-15 hier op het forum van de 6R.

:mrgreen:


Volgens mijn dealer worden er maar een 40tal GTI-tjes per jaar verkocht in Nederland. Of dit waar is..... Gelukkig barst het er niet van. Oja, ik moet mijn GTI gewoon pinnen. Ik zal wel de verkeerde baas hebben. ;)

Ok..is niet echt veel maar wel genoeg om het leuk te houden.

Hahahaha, zit er gaan max op jou pin??? of heb je een black-card ;)

Precies, je moet ze niet op elke straathoek tegen komen. Van de Swift Sport die ik momenteel bestuur heeft Suzuki er uiteindelijk veel meer verkocht dan dat ze hadden ingecalculeerd. Leuk voor Suzuki maar minder leuk voor de eigenaars van een sportje. Nope, ik heb een huis tuin en keuken pinpas. Je kunt via de bank eenmalig je pinlimiet laten verhogen. (PS. De laatste keer op oké drukken tijdens de pintransactie doe overigens wel effe pijn) ;)
 
Heb mijn Polo GTI 16 mei j.l. besteld en wordt geleverd in week 38 dus inderdaad behoorlijke levertijd.

Wel heb ik de GTI mooi laten aankleden:
-Flashrood
-Advance pakket (Bi-Xenon met LED dagrijverlichting en Panoramadak)
-Executive Plus pakket
-35% getinte ruiten achter
-17" Detroit velgen
-Multifunctioneel stuurwiel
-Parc distance control
-Licht- zichtpakket

PS. daarnaast auto ook privé gekocht aangezien er dan veel meer marge zit om te onderhandelen over de prijs en daarnaast niets geen verplichtingen hebt waar je aan moet voldoen. Bij lease profiteert naast de dealer ook de leasemaatschappij van het afgesloten lease-contract. En uiteindelijk betaal je er toch wel voor.
 
Misschien kan je wat meer korting krijgen( ik heb 9 %)
ik betaal 250,- per maand includes ( brandstof onbeperkt binnen en buitenland, verzekering, belasting, tolwegen en ik heb geen eigen risico ;) ...en mocht de auto ook chippen, en nog wat meer voordeeltjes, over3 weken 210 pk yeahh

Maar een gti blijft een gti, lease of geen lease :lol:

Gefeliciteerd met je aankoop !!
 
@Passie 1979: Erg mooie keuze! Wat je zegt over lease-contracten klopt grotendeels, maar er zit natuurlijk wel al een deel van de korting verrekend in de leasetermijn die je betaald. Gezien het feit dat een leasemaatschappij behoorlijk veel afneemt krijgen zij natuurlijk mooie kortingen die voor een deel worden toebedeeld aan de leaser.

@ruud: Mag ik vragen van welke leasemaatschappij jij je auto krijgt? Ik zou hem eerst van INGcarlease krijgen, maar de bestelling was daar niet goedgekeurd en nu krijg ik hem van leaseplan.nl.

Ik heb trouwens nog steeds geen leverdatum... Als het maar voor 1 juli 2012 ligt, want dan valt de GTI in de 25% bijtellingscategorie.
 
@ Ruud: Ja ik ben zekers blij met de aankoop!

Maar zou ik mogen weten welke lease-maatschappij dat is, waarbij je een dergelijk contract hebt afgesloten? Want ik heb ook rondgekeken, maar kwam toch bedragen tegen die wel degelijk meer dan het dubbele waren van wat jij aangeeft en daarnaast heb je ook nog eens compleet contract incl. onbeperkt brandstof!!! Als dat zo is, dan is inderdaad leasen véél goedkoper aangezien de afschrijving alleen al veel meer is per maand de eerste paar jaar. Laat staan de overige kosten die dan nog overblijven. Ik ben wel nieuwsgierig...
 
Passie1979 zei:
@ Ruud: Ja ik ben zekers blij met de aankoop!

Maar zou ik mogen weten welke lease-maatschappij dat is, waarbij je een dergelijk contract hebt afgesloten? Want ik heb ook rondgekeken, maar kwam toch bedragen tegen die wel degelijk meer dan het dubbele waren van wat jij aangeeft en daarnaast heb je ook nog eens compleet contract incl. onbeperkt brandstof!!! Als dat zo is, dan is inderdaad leasen véél goedkoper aangezien de afschrijving alleen al veel meer is per maand de eerste paar jaar. Laat staan de overige kosten die dan nog overblijven. Ik ben wel nieuwsgierig...

Voor €250 euro lease je privé geen GTI. Dit is waarschijnlijk het bedrag dat hij netto betaald per maand. Hier is zijn leasebudget natuurlijk al in opgegaan.
 
lividgti zei:
Passie1979 zei:
@ Ruud: Ja ik ben zekers blij met de aankoop!

Maar zou ik mogen weten welke lease-maatschappij dat is, waarbij je een dergelijk contract hebt afgesloten? Want ik heb ook rondgekeken, maar kwam toch bedragen tegen die wel degelijk meer dan het dubbele waren van wat jij aangeeft en daarnaast heb je ook nog eens compleet contract incl. onbeperkt brandstof!!! Als dat zo is, dan is inderdaad leasen véél goedkoper aangezien de afschrijving alleen al veel meer is per maand de eerste paar jaar. Laat staan de overige kosten die dan nog overblijven. Ik ben wel nieuwsgierig...

Voor €250 euro lease je privé geen GTI. Dit is waarschijnlijk het bedrag dat hij netto betaald per maand. Hier is zijn leasebudget natuurlijk al in opgegaan.
Klopt, vergeten te vermelden ....
Thx!
 
Hierbij mijn bijdrage.

Ik betaal zelf netto 170 euro per maand en de werkgever betaalt 600 euro per maand aan de leasemaatschappij (excl. brandstoftoeslag). Best netjes lijkt me zo?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!