Polo GTI vandaag besteld.

Beste mensen,

Ik heb vandaag mijn nieuwe leaseauto besteld en zoals in de topic al is te lezen is het een Polo 6R GTI geworden.

De volgende specificaties kan ik vermelden:
Candy Wit
Licht en zicht pakket
Executive plus pakket
Donker getinte ramen
Multifunctioneel stuur
17" Detroit velgen
Drie deurs

Ik heb helaas nog geen bericht gekregen over de levertijd, maar ik ga er vanuit dat dit rond de 4 maanden ligt.
Ik heb al veel op dit forum gelezen en alle foto's wel bekeken en ik kan nu al niet meer wachten dus die 4 maanden zullen lange maanden worden...

Ik zal zodra ik meer weet over de levertijd de post updaten en wanneer ik de auto uiteindelijk krijg gelijk foto's plaatsen. :)
 
4 maanden lijkt me wel erg lang, heb mijn polo 6r 2 weken geleden besteld en die zou k 1e week augustus kunnen ophalen is mij verteld.. hoop ook niet dat het veel langer gaat duren Big Grin
 
KYC zei:
Bas zei:
jij bent met een zak geld op de rug naar je dealer gegaan Stick Out Tongue

Haha pinautomaat was zeker kapot ;) ?
Maar Polo GTI is 20% bijtelling Big Grin zeker wel zo interessant als brandstof geen flikker uit maakt ^_^ :cool:

En er zijn maar weinig auto's onder de 30K die en snel zijn, dsg en 20% bijtelling hebben.
Kom je toch al snel in de VAG stal uit.
 
Snowdude zei:
KYC zei:
Bas zei:
jij bent met een zak geld op de rug naar je dealer gegaan Stick Out Tongue

Haha pinautomaat was zeker kapot ;) ?
Maar Polo GTI is 20% bijtelling Big Grin zeker wel zo interessant als brandstof geen flikker uit maakt ^_^ :cool:

En er zijn maar weinig auto's onder de 30K die en snel zijn, dsg en 20% bijtelling hebben.
Kom je toch al snel in de VAG stal uit.

hm ja en bij de keuze tussen een ibiza cupra, fabia rs of polo gti was voor mij de keuze snel gemaakt ;)
 
Ibiza Cupra/Bocanegra/Fabia RS niet zo mooi als de Polo GTI?
maar idd een Polo GTI als leaseauto...dat slaat gewoon alles Stick Out Tongue lekker knallen zonder dat je zorgen hoeft te maken over al die kosten.

naja je betaald er natuurlijk wel dik voor...als je een volgeklede Bluemotion wilt bijv dan is dat incl brandstof pas ook wel 600+ euro...je zit dan onder je leasebedrag meestal dan betaal je bijna niks Big Grin
Polo GTI zal wel een stuk meer zijn ;) hoeveel waren de leaserijders kwijt eigenlijk voor een Polo GTI (klein beetje aangekleed?)
 
Heb net de berekening/orderformulier van de leasemij binnen, hij gaat mij 285 netto pm kosten. onbeperkt aant km privé in binnen en buitenland incl tolwegen. Daar kan ik zelf geen gti voor rijden lijkt me. 20% bijtelling maakt het ook erg interessant.
BM zou goedkoper zijn maar dat is wel anders rijden lijkt me. (overigens heb ik dat wel overwogen, maar wilde toch niet teveel terug gaan)
Hij gaat idd over lease budget, maar ga er tov huidige auto qua kosten dik op vooruit net als vermogen en versnellingsbak...
 
Ik betaal straks ook €289 netto per maand voor de GTI met de opties zoals ik in de openingspost heb beschreven. Zoals de meeste al aangeven: 20% bijtelling, 180pk, DSG, goede looks, onder de 7sec naar de 100km/u en voor de rest geen brandstofkosten is een ideale combinatie! Mijn keuze was daarom ook snel gemaakt :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!