Polo GTI vandaag besteld.

Tot nog toe rij ik zeker met een lachend gezicht.. :lol:
En het lease bedrag is echt 10x niks. Als ik alleen al de benzinekosten reken wat ik prive heb gereden, heb ik mn geld al eruit.

Ik ben een tevreden man :lol:
 
**Kleine update**

Vandaag brief binnen gekregen van de bevestiging van de bestelling. Hier staat indicatie leverweek: 38.

Dus eind september kan ik de GTI verwachten! Nu maar hopen dat het sneller gaat :)
 
lividgti zei:
**Kleine update**

Vandaag brief binnen gekregen van de bevestiging van de bestelling. Hier staat indicatie leverweek: 38.

Dus eind september kan ik de GTI verwachten! Nu maar hopen dat het sneller gaat :)

Ok..nog lang wachten dus. Maar je weet nu wanneer hij komt.
Mijn gaat , laten we hopen dat er niks gebeurt, nu week 29 in productie ipv week 33...dus wie weet krijg jij hem ook wel eerder.... Big Grin
 
Korte update:

Vandaag eindelijk te horen gekregen wanneer ik mijn auto krijg. De leasemaatschappij belde op en gaf aan dat de auto de werkplaats in gaat deze week om de RNS 315 te monteren (ipv RNS 310).

Komende week is de GTI klaar en dan kan ik hem in ontvangst nemen!

Nog even wachten dus... :roll:
 
@jayray, haha idd! Behalve dan het tunings gedeelte. Ik kan de auto wellicht chip tunen, maar officieel mag dat ook niet van de leasemaatschappij.

@enveekaa, de eerste paar maanden gaan snel, de laatste weken/dagen erg langzaam ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!